Två av mina inlägg spårlöst borta?!

#1 - 16 juni 2010 13:44
Nu har jag två gånger försökt med inlägg i detta renoverade forum och båda gångerna har de försvunnit. Vad är det som händer?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 16 juni 2010 13:52
Inlägg som läggs in i fel kategori raderas - så har det varit även tidigare och har alltså inget med forumuppgraderingen att göra
#3 - 16 juni 2010 16:20
Inlägg som läggs in i fel kategori raderas - så har det varit även tidigare och har alltså inget med forumuppgraderingen att göra

- Om jag ställer en fråga ang. lämpliga fiskar i mitt akvarium....är det fel forumdel att göra det i "Övrigt" allmänna fiskfrågor då om jag inte specificerat vare sig art, storlek, miljö, eller antal?
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 16 juni 2010 17:50
perfetto skrev:
- Om jag ställer en fråga ang. lämpliga fiskar i mitt akvarium....är det fel forumdel att göra det i "Övrigt" allmänna fiskfrågor då om jag inte specificerat vare sig art, storlek, miljö, eller antal?

Jag frågade efter specifika fiskarter och då är kategorin helt fel vilket kan läsas i rubriken.
Allmänna fisk- och akvariefrågor som inte ingår i någon annan kategori - dock inte specifika fiskfrågor
#5 - 16 juni 2010 18:09
Jag frågade efter specifika fiskarter och då är kategorin helt fel vilket kan läsas i rubriken.

- Men Kjell.. : ) ...kan du då inte istället tala om var den frågan i så fall ska ställas i för forumtråd?
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 16 juni 2010 18:14
perfetto skrev:
- Men Kjell.. : ) ...kan du då inte istället tala om var den frågan i så fall ska ställas i för forumtråd?

Om man inte vet var en fråga skall ställas så finns alltid kategorin "Vilken kategori"
Just här så kan väl t.ex. kategorin "Mix fisk-frågor passa", men även kategorin "Amerikanska ciklider" för om jag minns rätt så frågade du vilka arter som passade ihop med en amerikansk ciklid (om det nu var Jack Dempsey eller någon annan du frågade om)
admin
Christian Alfredsson
#7 - 16 juni 2010 18:33
puh... en sak som inte berodde på uppgraderingen. Blev riktigt rädd när jag läste rubriken.
#8 - 16 juni 2010 21:04
admin skrev:
puh... en sak som inte berodde på uppgraderingen. Blev riktigt rädd när jag läste rubriken.

Återigen hände det.....
Jag har svarat på inlägg flera gånger nu och fått skriva om dem för de försvinner. Andra gången jag skriver detta nu.
Jag trycker på svara med citat, skriver mitt svar, trycker på posta snabbsvar och borta är de!!!! Hokus Pokus..... Hoppas detta syns.

Kjell, de kan väl inte hamna fel när det är svar??? Så att de raderas..
Bilagor:
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 16 juni 2010 21:23
Rosali skrev:
Återigen hände det.....

Jag har svarat på inlägg flera gånger nu och fått skriva om dem för de försvinner. Andra gången jag skriver detta nu.

Jag trycker på svara med citat, skriver mitt svar, trycker på posta snabbsvar och borta är de!!!! Hokus Pokus..... Hoppas detta syns.

Kjell, de kan väl inte hamna fel när det är svar??? Så att de raderas..

Nej de finns kvar - däremot så uppdaterades de inte utan "försvan" (de försvann inte - utan fanns fortfarande kvar och man kunde se dom om man kollade i rätt kategori. Detta är dock nu korrigerat
#10 - 16 juni 2010 21:26
Nej de finns kvar - däremot så uppdaterades de inte utan "försvan" (de försvann inte - utan fanns fortfarande kvar och man kunde se dom om man kollade i rätt kategori. Detta är dock nu korrigerat

Låter ju bra.
Blir en hel del att fixa och dona med vid uppdateringar.

Annons