Två små frågor!

#1 - 7 juli 2005 14:44
Jag har varit borta ett tag från båda akvarie besattheten och forumet här ett tag. Men nu när jag e tebakakommen så är det en sak jag saknar ordentligt!. "senaste nytt" har tagit "senaste fouminlägg". Vilket enligt mig var den helt klart bästa/mest användna (av mig) funktionen på sidan.

Om det är så att det inte finns plats för "senaste foruminlägg" längre. Går det inte göra valmöjlighet att välja.. En flik vid sidan om "senaste nytt" som man kan trycka på , och vips, så kommer senaste foruminlägg upp istället. Själv kan jag inte så mycket om programering, men det borde ju gå!, Har sett liknande lösningar på andra sidor.

Sen till fråga två.. varför är klockan på "vilka besöker forumet just nu" två timmar försenad?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 7 juli 2005 15:20
1/ "Senaste nytt" hittar man genom att gå in på "forum" överst i huvudmenyn eller på "Nya inlägg" i menyn i forumet och där markera "Sedan förra besöket"
Det som blivit sämre är att inte längre forumet kan uppdateras automatiskt utan man måste "reloada" eftersom denna funktion än så länge tyvärr inte finns i detta forum.

2/ Vad gäller tiden så ställer du in rätt tid genom att gå in på Snabblänkar>Redigera alternativ>Alternativ datum och tid och där ställa in tiden på GMT+1>sommartid>måndag

Annons