Hej allihopa!
Jag läser pedagogik på Sthlms universitet och är just nu mitt uppe i ett moment där jag ska göra en undersökning och skriva en uppstas om resultatet.
Min uppsats handlar om:
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Frågeställningen är ifall djurägare gör skillnad i sin subjektiva uppfattning om djursjukvårdares och veterinärers yrkeskunnande i fall dessa använder sig av fackspråk jämfört med vanligt talspråk. [/SIZE][/FONT]
Äger du ett eller flera djur och har sökt vård för det/dem någon gång samt är över 18 år så skulle jag bli väldigt glad om du kunde tänka dig att svar på några frågor. Det är bara 6 st frågor så det bör gå rätt så fort. :D
Du kan kontakta mig genom att skriva ett pm med mailadress här på zoopet så skickar/mailar jag enkäten med frågorna till dig så kan du bara skriva ner nummer och svar i ett pm eller mail till mig.
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Din medverkan i denna enkät är frivillig och du har när som helst rätt att avbryta undersökningen om så önskas.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman] Du som svarar på enkäten kommer att få vara anonym och enkäten kommer att förstöras efter det att forskningen är klar. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Materialet kommer heller inte att användas för något annat ändamål, än den avsedda forskningen. [/FONT][/SIZE]
[CENTER][CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Tack för Din medverkan![/FONT][/SIZE][/CENTER][/CENTER]