evus skrev:[:-60][:-60][:-60][:-60][:-60][:-60][:-60][:-60][:-60][FONT=Comic Sans MS][:-60][:-60][:-60]
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][SIZE=6][COLOR=darkorchid]Maj gaaaaad?????????????????? :eek:[:-16][:-52][:-53][:-75][:-87][:-101][:-118][:-125][:-123] GE TILLBAKA!!!!!!!!!!!![/COLOR][/SIZE][/FONT]
Guy Palm skrev:10/ Skrika = STORA bokstäver
Man skall inte "skrika" i forumet och definitivt inte göra det i rubriken (sådana inlägg tas bort). Att "skrika" är att enbart använda stora bokstäver.
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][SIZE=1][COLOR=darkorchid]Jaha ja, så hade vi farbror Ordningspolisen här igen då!! :p Dagböckernas försvinnande gör mig oerhört upprörd!! Å kom inte å säg att du inte saknar dem själv. Puss på dig Guysarn! [:-50][/COLOR][/SIZE][/FONT]
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][SIZE=1][COLOR=DarkOrchid]Jaha ja, så hade vi farbror Ordningspolisen här igen då!! :p Dagböckernas försvinnande gör mig oerhört upprörd!! Å kom inte å säg att du inte saknar dem själv. Puss på dig Guysarn! [:-50]
[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Sonja skrev:Namn som fylls i automatiskt??? Det har jag aldrig lyckats upptäcka att det funnits tidigare :)
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Skulle det funka nu då alltså?[/COLOR][/FONT]
Säg till om ni hittar fler fel.... eller nya saker som tillkommit.
Det fel jag vet om är att namnen inte fylls i automatiskt när man börjar skriva namnet i tex pm.
Kjell Fohrman skrev:Som Christian skrev
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Skulle det funka nu då alltså?? En annan innerlig önskan jag har är att man kan svara utan citat i pm:en också. Som man gör i forumet liksom... Ibland blir det en himla massa citat i pm:en eftersom man bara skall skicka tillbaka ett snabbt svar som följs av flera snabba svar... Är det en orimlig önskan? Kanske bara jag som tycker så?? Mina egna skickade pm stannar ju kvar i min utkorg så där kan jag ju kolla vad jag skrev... Eller att bara det senaste citatet följde med pm:en... Som i forumet... Puh, önskelistan verkar aldrig ta slut herr Admin...[:o][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Så visst skulle det va gott om det funkade som i forumet då? :rolleyes: Önska kan man ju alltid göra... :p Vem vet om "Att-göra" listan börjar hitta slutet menar jag ;)![/COLOR][/FONT]Sonja skrev:Jag brukar antingen skriva ett helt nytt pm när det börjar bli för långt, eller så raderar jag alla eller de flesta av de tidigare citaten utom kanske det senaste innan jag skickar iväg.
Tors hammare skrev:Jag kan inte se fotona i junis rörelse tema, när jag klickar där står det att det inte finns några foton i denna kategori.
wicked1 skrev:
Kjell Fohrman skrev:Det är inte juni ännu - du får ge dig till tåls;)
admin skrev:På söndag morgon (20:e) planerar jag att uppgradera forumet. Så räkna med att det är borta under den tid jag tar offline-backup + uppgraderar.