[FONT=Comic Sans MS]DÅ har man bokat det mesta inför NY o Miami turen jag o gumman ska göra om en månad knappt ![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Sydde ihop de lite igår med hotell och flyg till o från florida.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Skrev ihop en liten resplan oxå som ser ut så här:[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]1. 19:e aug, avresa 14.00 från köpenhamn till new york och ankomst kl. 19.00 i NY,[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]2. slagga på Days Inn hotell på JFK till 20:e aug,[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]3. avresa till miami 10.45 den 20:e, [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]4. stanna i MIAMI och sola och bada och olika utflykter till den 28:e aug,[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]5. avresa 28:e från miami 12.11 till NY och framme kl 15.00 ca, [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]6. Bo i NY på wall street inn på Manhattan den 28:e aug till 1:e sept.,[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]7. Bo på Holiday Inn New Jersey mellan 1:e sept och 4:e sept,[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]8. Avresa hem till köpenhamn från JFK 20.35 4:e sept på kvällen och hemma 14.10 den 5:e sept.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Har redan klargjort för sambon att drd ska hämta sig ett nytt kamerahus på 42 street photo inne på Manhattan innan hemresan :D[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Blir nog nån ny glugg då oxå, har ju saknat ett canon 60 mm macro sedan jag sålde det förra året så.....kanske en till blixt ;)[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Ni som varit i USA sista året eller så kanske kan skriva lite tips på ställen att besöka och se i New York eller nere i miami oxå för den delen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Vi har ju bestämt lite utflyktsmål som måste ses där borta redan som Everglades och Key West men även Space centrat och jag funderar på att ta dykcert om jag hittar nåt på south beach till vettiga stålar.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]I NY sedan så blir det nog lite klassiska ställen, frihetsgudinnan,ground zero,brooklyn bridge,little italy,chinatown men så finns det ju 1000 andra ställen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Funderar på att hyra en kärra och köra lite nån dag eller två, seglartokig som jag e så vill man ju till newport som är seglarmeckat i NY trakten där dom har sin Americas Cup satsning och gamla museer med seglarprylar.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Just det höll ju på att glömma vi ska på bröllop i NY oxå den 30: aug :D[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]En polare ska gå och slå till ;)[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Kom med tips, kanske finns nåt bra ställe man kan skicka efter lite resguider ? :confused:[/FONT]