utlåvade bilder!!

#1 - 5 september 2009 19:34
utlåvade bilder!!

Mjo, har inte varit så aktiv senaste tiden, och läste igenom lite trådar där jag utlovat bilder på mitt kar osv... dels från tiden jag hade slamkrypare osv...

gjorde en liten sida med bilderna jag hittade. inte så många men det är ju vatten och fisk iaf...

kolla gärna^^

http://liljeros.net/akvariet.html
#2 - 5 september 2009 19:56
Där var ju flera trevliga bilder, gillade akvarieplanteringen i mitten av karet, gav en dykkänsla, ser ju ofta ut så på sandbotten att det samlas växter runt något som tex en rot. Fler snygga fiskar med:)
#3 - 6 september 2009 19:57
hehe tack! jo, planterade en liten ö där i mitten en gång i tiden... som sagt bilderna är helt osorterade och från 2år tillbaka till idag ungefär, men efter att ja koppla in CO2 och det börja växa så planterades det ut efter kanterna, (min tjej är smååålänning) så ja har lärt mig att snåla och spara ;)
Köpte ett nytt akvarium idag! kommer bilder så snart ja fått i ordning på "shiiten" ett sånt 6-kantigt 60liters från aqua-el, dom hade bra erbjudande i västerås.. 670kr (?) tror jag.. halva priset!
#4 - 6 september 2009 20:01
vilka trevliga bilder :D. gillade starkt alla bilder! fan va billigt det var, själv köpte jag ett sexkantigt 30 liter för 900 kr med bord till.
#5 - 6 september 2009 20:07
macke_fisk skrev:
vilka trevliga bilder :D. gillade starkt alla bilder! fan va billigt det var, själv köpte jag ett sexkantigt 30 liter för 900 kr med bord till.

Ålrajt! men det är nog standardpris? detta hade kostat 1290pengar om jag inte missminner mig....

och mjo bordet till detta kostade 400pengar om man ville ha ett sånt, men de skippade jag, har det här karet på "jobbet" (har en litet hus här vid jobbet som vi lösdrivare / inhyrda får bo i..) så nu har man något att pula med här också.. inte bara sitta och längta till det stora där hemma.
#6 - 7 september 2009 05:58
Riktigt snyggt! Vad är det som växer på roten? Alger? Växt? :)
#7 - 7 september 2009 14:58
LLL skrev:
Riktigt snyggt! Vad är det som växer på roten? Alger? Växt? :)

Hehe kul att du fråga ;)
det är en rot, med alger.. fast väldigt konstiga sådana känske är nån mossa? det visar sig, om det sprider sig i hela karet that is..

Hittade den i en liten "sjö" hemma i västerås, den var förbaskat snygg tyckte jag och tog hem den på prov, fungerar kanon! en äkta "back to nature" haha

Annons