Utloggad

#1 - 9 februari 2006 00:42
Nu blir jag lite putt......
Jag satt och skrev ett långt ämne, samtidigt som jag satt och jobbade med en ljusberäkning (tar ca 15 min / beräkning, skrev under tiden datorn jobbade). Tydligen tog det dock så lång tid så att jag hann bli utloggad, hade missat kryssa i "kom ihåg mig" knappen. När jag tryckte på "Skicka nytt ämne" så kom jag till inloggninsrutan. När jag hade loggat in fick jag ett felmeddelande om att jag angivit ett felaktigt forum(?) och all min text försvann.......

ADMIN.. höj tiden för inaktivitet bitte! :)
Vad står den på nu? 20 min? Tycker den verkar vara rätt snäv iaf. En timme tycker jag borde vara rimligt.
#2 - 9 februari 2006 01:13
Men det där är lite knasigt för jag blir ALDRIG utloggad, om det så går ett helt dygn.
#3 - 9 februari 2006 01:30
Ptja.. inte så knastigt egentligen. Kryssar du i "kom ihåg mig" så ska det nog inte vara några problem. Det är när man glömmer kryssa i den knappen som man blir utloggad så fort man blinkar ;)
#4 - 9 februari 2006 01:42
jo den där "kom ihåg mej" gör nytta.
loggar in mej själv var gång ja installerat om windows typ sen minns den.

dock en funktion som inte funkar som de ska på vissa forum.
#5 - 9 februari 2006 06:07
[quote=y0da]Nu blir jag lite putt......
Jag satt och skrev ett långt ämne, samtidigt som jag satt och jobbade med en ljusberäkning (tar ca 15 min / beräkning, skrev under tiden datorn jobbade). Tydligen tog det dock så lång tid så att jag hann bli utloggad, hade missat kryssa i "kom ihåg mig" knappen. När jag tryckte på "Skicka nytt ämne" så kom jag till inloggninsrutan. När jag hade loggat in fick jag ett felmeddelande om att jag angivit ett felaktigt forum(?) och all min text försvann.......

[/quote]Det där har jag också råkat ut får. man blir inte glad.:( Innan Uppgradering av forumet funkade det. Men jag hittade svaret här. http://www.zoopet.com/forum/showpost.php?p=737611&postcount=9
#6 - 9 februari 2006 06:09
Ahh då är ja med...

Annons