Utmärkt forum Fars dag

#1 - 12 november 2006 15:56
Jag måste bara berömma zoopet. Det mesta handlar om fiskar vilket är stort intresse för de flesta av oss här. Men vill man diskutera annan finns det stort utrymme för det här. Grattis Kjell "farsan" i zoopet. Tack för ett bra forum
#2 - 12 november 2006 16:00
Trevligt initiativ! Jättebra forum, grattis Kjell, våran "zoopet-pappa"! :)
#3 - 12 november 2006 18:02
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Grattis på Din dag "Aquapappa"!;) :D[/COLOR][/FONT]
#4 - 12 november 2006 18:54
Lenmar skrev:
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Grattis på Din dag "Aquapappa"!;) :D[/COLOR][/FONT]

Grattis på dagen sa Bull!:D
admin
Christian Alfredsson
#5 - 12 november 2006 19:04
Absolut! Megagrattis!

Jag sa till min dotter Emma som är 5 år idag att på fars dag ska man göra saker far gillar - blixtsnabbt replikerade hon med "Ska vi åka till akvarieaffären!"....
#6 - 12 november 2006 19:06
admin skrev:
Absolut! Megagrattis!

Jag sa till min dotter Emma som är 5 år idag att på fars dag ska man göra saker far gillar - blixtsnabbt replikerade hon med "Ska vi åka till akvarieaffären!"....

Hon har fattat hur pappa vill ha det!:D
#7 - 13 november 2006 06:44
miluhe skrev:
Jag måste bara berömma zoopet. Det mesta handlar om fiskar vilket är stort intresse för de flesta av oss här. Men vill man diskutera annan finns det stort utrymme för det här. Grattis Kjell "farsan" i zoopet. Tack för ett bra forum

Jag håller med! Ett stort grattis. Kul också att man fick tillfälle att säga hej i riktiga livet i Malmö. :D
#8 - 13 november 2006 07:32
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Apselut ett stort Grattis till allas vår Aquapappa :D[/COLOR][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 13 november 2006 08:31
Tack för de vänliga orden:D
Tack också till alla andra "pappor" och "mammor" på Zoopet:D

Annons