Nallemannen 3 skrev:Jag undrar om någon har en bild på andmat så jag ska kunna se
Flaxss skrev:dom är inte alls så farliga, lätta att tunna ut beståndet. men vill man inte ha flytväxter som täcker ytan snabbt ska man ju inte skaffa dom.
jag själv rensar ca 2-4gånger i månaden(tar ca 5-15min) och jag kan inte vara utan andmat.
NIC skrev:Du kan hämta allt mitt skit som följt med nån växt från nånstans nångång, varsågod. :D
I vissa stater i USA är det lag på att man måste rapportera om man ser andmat ute i vattendragen. Det säger väl en del..
NIC skrev:Du kan hämta allt mitt skit som följt med nån växt från nånstans nångång, varsågod. :D
I vissa stater i USA är det lag på att man måste rapportera om man ser andmat ute i vattendragen. Det säger väl en del..
Markus1984 skrev:ja fyfan, kan tänka mig om de kommer ut i våra sjöar...men i akvarium är det mysigt.. :)
NIC skrev:Stoppa ALDRIG detta ogräs i karet, du blir aldrig av med skiten!!
solis skrev:Det är alldeles utmärkt mat till silverhajen och dom andra som verkar tycka om växter.
Jag låter det växa i ett kar och flyttar över det till silverhajen och dom andra och vips är den mesta andmaten borta.
Jenny054 skrev:*hehe* Min 375:a var FULL med andmat, så skaffade jag 4 slöjstjärtar som gavs bort.
Dagen efter hade jag ingen andmat kvar. ALLT var rensat.. I burken simmade det 4 mycket tjocka och nöjda golfbollar kan jag tala om. :D
Markus1984 skrev:Jag har nog aldrig tänkt på att det är andmat man sett i små sjöar och dammar runt om...hmm...ska tänka på det nästa gång jag ser nån i sommar...men det kanske i finns så mkt sådant i Västmanland?