Vad heter affären i västkusten??

#1 - 29 juli 2010 15:02
Nu ger jag upp....har googlat och googlat efter en affär som ja och sambon var på förra året vid Uddevalla och Lysekil.
Affären: Sportaffären i Uddevalla (omkring) var enorm! Vet inte hur många kvm lokalen var på. Men stort!
I Lyskeskil fanns en till sån affär fast väldigt liten. Låg i stan, mittemot vattnet. (döööh)

Skylten var blå med vita stora bokstäver. Något med Sport har jag för mig....

Någon som vet vilken affär ja menar...har de någon hemsida?
#2 - 29 juli 2010 15:59
Alla zoopetare som kommer från Västkusten och INGEN som varit på den affären som jag pratar om ?? O_O
#3 - 29 juli 2010 16:02
Det kommer nog, tråden har ju inte ens funnits i en timma:p....
#4 - 29 juli 2010 16:09
#5 - 29 juli 2010 16:14
ansjo skrev:

Hahaha!!! Men förstår du inte att hon har brottom anders!!! hjälp henne nu!! sesså! tjupp, tjupp!
#6 - 29 juli 2010 16:19
Enda gången jag åker till Lysekil är när det blir ett besök hos Jagefeldts glasmästeri och hämtar akvarium, fasen inte och kollar på kläder:p;)...
#7 - 29 juli 2010 16:20
HenkeP skrev:

Nej, inte sportaffär för cyklar. Fanns skor i affären men inga cyklar....nej inga cyklar. definitivt inga cyklar...skor fanns det och märkeskläder : Didricksson, H&H, Björnborg, Fjällräven, Tommy H. hmmm...
#8 - 29 juli 2010 16:21
ansjo skrev:
Enda gången jag åker till Lysekil är när det blir ett besök hos Jagefeldts glasmästeri och hämtar akvarium, fasen inte och kollar på kläder:p;)...

Haha!! sorry nubi.. alla dessa lönnfeta akvarister går inte på sportaffär...dom köper glas och glass:p
det är som att ordet sport, skrivet på en skyllt inte kan uppfattas av hjärnan.
#9 - 29 juli 2010 16:23
ansjo skrev:

Du hör väl Karro, snabba ryck, tjupp tjupp ;-) Det ska gå snabbt vet du *skratt*
Fan internet är inte alls bra som folk påstår att den är....Finns inte alls allt det man söker ;-)

karrokaja skrev:
Hahaha!!! Men förstår du inte att hon har brottom anders!!! hjälp henne nu!! sesså! tjupp, tjupp!

ansjo skrev:

hahaha, glasmästeri och akvarium...jag undrar hur du skulle se ut om inte HSB köpte kläder åt dig så du passade in i samhället ;-)
För inte kan man gå runt med ett akvarium runt midjan, skulle du ha svart bakgrund då eller slimline? :P 'hahahaha*
#10 - 29 juli 2010 16:23
karrokaja skrev:
Haha!! sorry nubi.. alla dessa lönnfeta akvarister går inte på sportaffär...dom köper glas och glass:p

Men skylten var ju Blåååå, Blå som vatten :D
#11 - 29 juli 2010 16:32
Pripps blåfabrik:D?
Ja, inte skulle det vara Slimline, inte ens Slimfit:p!
#12 - 29 juli 2010 16:44
ansjo skrev:

BTN-amazonas one size fits all:D:p;)
#13 - 29 juli 2010 16:45
ansjo skrev:

Tycker du skulle passa med slimline än svart bakgrund, men som du en gång sa smaken är som baken ;-)

Jaa det var faktiskt den blåa färgen som pripps blå har :D :P
#14 - 29 juli 2010 17:32
http://www.sportshopen.nu/ menar du nog :)
#15 - 29 juli 2010 17:43
Om det inte var rätt får jag kolla upp det om en dryg vecka då jag skall just till Lysekil.
:)
Bilagor:
#16 - 29 juli 2010 17:46
karrokaja skrev:

Struntprat, det är klart att ordet sport skrivet på en skylt uppfattas av hjärnan, hur skulle man annars kunna ta en stor omväg så man inte riskerar att hamna på nåt sånt där ställe?
#17 - 29 juli 2010 18:09
dezplay skrev:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa *krama och hoppar upp och ner förfullt*

skitdålig hemsida dock :( Trodde man skulle få se meeeer av deras utbud och inte bara vilka märken... får ta och beställa Didricksson jackan från Itab.
#18 - 29 juli 2010 18:10
erikthur skrev:
Om det inte var rätt får jag kolla upp det om en dryg vecka då jag skall just till Lysekil.

:)

Jag ska dit på lördag :) sportshoppen :D:D:D
#19 - 29 juli 2010 18:10
Bygert skrev:
Struntprat, det är klart att ordet sport skrivet på en skylt uppfattas av hjärnan, hur skulle man annars kunna ta en stor omväg så man inte riskerar att hamna på nåt sånt där ställe?

hahaha, kläder måste man ju ha :P
#20 - 29 juli 2010 18:17
Bygert skrev:

Hahaha!!! klockren!!

Annons