Marcus.N skrev:två dvärgklogroder till mitt nya akvarium ja köpte dom runt fyra idag
landstrykeren skrev:Ojdå, hur mkt gick det på?
Vandal skrev:sweet chilisås... jättegott på vaniljglass =)
andreassofus skrev:skojar du?
Flundran skrev:........... En stor stark och en keps på kanarieöarna ..... :D
Oscar Cederqvist skrev:Två filmer till min dotter, Emil och Alla vi barn i Bullerbyn.
För elborrmaskin, 3000 liter/timme lyfthöjd 3 meter sughöjd 4 meter. Passar alla borrmaskiner. Levereras komplett med 2 st 1/2 slagkopplingar.
Nitra98 skrev:Crystal Black-räkor :D
battalionP skrev:Hehe en liten fågel vid namn E viskade i mitt öra att du hade varit och nallat på räkorna;) riktigt fina små saker!
Senaste jag köpte var ett gäng microrasbora galaxy igår:)
/Hans
Stew skrev:*Eos 400d*
Yays. Med kitobjektiv och 2gb minne. Får spara ett tag så att jag kan köpa ett macroobjektiv....
Piscator skrev:Såklart att du köpte mjölk, det syns i ditt manlighetstest (en annan tråd..). Ha, ha.. :D
Deje-Nicke skrev:Ny bakruta till bilen efter som sonen "råkade"slänga en sten igenom den 2569kr[:(!] Två timmar senare ropar frun att det är något fel med centraldammsugaren:confused: Hmm luktar bränt i hela källaren 4200kr för en ny
OOOOHHHH vilken dag[:o] [:o]
Fiddan skrev:Känner du till open office?
Det är inte menat som att vara en pik eller så.
Metalmaid skrev:Har den kommit tillbaka? Då kanske man kan börja köpa glass igen då, min favorit lakritspucken försvann ju. Har ätit en piggelin efter det bara...
Metalmaid skrev:Har den kommit tillbaka? Då kanske man kan börja köpa glass igen då, min favorit lakritspucken försvann ju. Har ätit en piggelin efter det bara...
felix_ragnar skrev:Den kom tillbaka förra sommaren har ja för mig:D:D
Micke_A skrev:Keeper of the Seven Keys - The Legacy på vinyl? Det är ju en rätt ny skiva, släpper de fortfarande skivor på vinyl? Själv har jag den på CD.
rent vatten skrev:färsk potatis för 50 öre kilot.
rödtoppen skrev:köpte 3 nya lysrör till mina 70-literskar
danneregner skrev:har du 3 lysrör i ett 70l? (tur man inte ska till skolan imon)