var beställa ställningar?

#1 - 31 januari 2008 13:15
Var kan man beställa/köpa akvarieställningar omkring malmö-området ?
Är intresserad av en ställning som är till 3 eller 4 -54 literskar
Guest
#2 - 31 januari 2008 13:36
Satt och tänkte på samma, fast till 60 L har 9 st nu. skulle behöva ställa på höjden : )
#3 - 31 januari 2008 13:41
Det kan akvarieaffären ta hem åt dig då det är beställningsvara:).
#4 - 31 januari 2008 21:47
ansjo skrev:
Det kan akvarieaffären ta hem åt dig då det är beställningsvara:).

aha , tack :)
#5 - 31 januari 2008 22:07
kolla på blocket,där hittade jag en grossist som gjorde på beställning....Jag kikade där innan jag köpte mina ställningar privat. Fick tag i ställningar med 15 st 150 liters akvarium =)...Måste vara ett av mina bästa köp någonsin....Lycka till iallafall
#6 - 15 februari 2008 13:41
Freakmange skrev:
kolla på blocket,där hittade jag en grossist som gjorde på beställning....Jag kikade där innan jag köpte mina ställningar privat. Fick tag i ställningar med 15 st 150 liters akvarium =)...Måste vara ett av mina bästa köp någonsin....Lycka till iallafall

kommer du ihåg vad företaget hette??
#7 - 15 februari 2008 14:11
Det är mycket möjligt att det går att kombinera dina kar med en vanlig std ställning till tex 540 och 720 liters akvarium. Dessa ställningar är ju 60cm djupa och 150 eller 200cm långa och ställer du karen med kortsidan fram. 375l akvarium brukar vara 50cm djupa och 150cm långa.
Då ställningarna är byggda i modulsystem så går det säkert utmärkt att kapa lite i aluminiumprofilerna för att göra dem kortare.

Kanske blir knas detta, bara en liten fundering.
#8 - 16 februari 2008 03:46
Gå in på Porsa.dk och kolla under produkter och deras Kubus Byggesystem, bara att köra över bron, ta 21'an mot Bröndby och ta av avfart bröndbyvester(avfarten viker av under O3'an)och där avfarten slutar har du Vallensbaek vej 55 och där ligger Porsa i Bröndby , klart bättre pris än i Sverige.

http://www.porsa.dk/script/site/page.asp?artid=30&cat_id=36 hittar du 2 st pdf filer, öppna den översta och titta på profiler så ser du högst upp till vänster den standard aluminiumprofil på 25x25mm som normalt används (modell nr:K2100)

Under "Samleled" hittar du rätt standard knutkors i den översta raden, den andra pdf filen inehåller tillbehör som justerbara fötter, hjul och verktyg, prislistan hittar du här, ring firman och beställ, telefon nummret till deras Köpenhamns kontor hittar du här ,eller så skickar du ett mail till nån av säljarna..

[EMAIL="olsen@porsa.dk"]olsen@porsa.dk[/EMAIL]
[EMAIL="tove@porsa.dk"]tove@porsa.dk[/EMAIL]
[EMAIL="glenn@porsa.dk"]glenn@porsa.dk[/EMAIL]
[EMAIL="jan@porsa.dk"]jan@porsa.dk[/EMAIL]

Lycka till!

Annons