Var få tag på akvariemöbel?

#1 - 19 maj 2014 11:46
Hej. Jag har ett akvarium på 96 (längd) x 42 (djup) och just nu står den på en aluminiumställning som tillhör akvariet, dock känns det inte allt för säkert så jag behöver tips på vars jag kan hitta ett bättre bord som håller vikten och inte är allt för vinglig. Funderade på att köpa IKEA's expedithylla "Kallax" och förstärka den, men den var för liten...
#2 - 19 maj 2014 16:58
Tex. IKEA:s köksskåp funkar ypperligt till akvarium, om nu inte benställningen funkar i ditt fall:).
#3 - 19 maj 2014 18:35
www.pwss.se
http://www.zoo.se/produkter/akvaristik.html?dir=asc

Eller kolla helt enkelt med din akvariebutik
#4 - 20 maj 2014 14:24
Får kolla runt lite på IKEA:s hemsida (eller hoppas på att någon jag känner ska byta kök snart ;) ). Eller så beställer jag från en akvariebutik. Har nämligen svårt att bara åka iväg och köpa då jag bor långt upp i Sverige, närmaste IKEA och akvariebutik ligger 18-20 mil bort. :) Men tack för tipsen i alla fall!
#5 - 20 maj 2014 15:14
Svordom skrev:
Får kolla runt lite på IKEA:s hemsida (eller hoppas på att någon jag känner ska byta kök snart ;) ). Eller så beställer jag från en akvariebutik. Har nämligen svårt att bara åka iväg och köpa då jag bor långt upp i Sverige, närmaste IKEA och akvariebutik ligger 18-20 mil bort. :) Men tack för tipsen i alla fall!

Då är ju tex pwss perfekt. Tror de kan skicka möbel o så skruvar du ihop själv.
#6 - 21 maj 2014 09:43
laasesku skrev:
Då är ju tex pwss perfekt. Tror de kan skicka möbel o så skruvar du ihop själv.

Låter ju perfekt, ska bara höra med sambon om vad han säger så löser vi det nog på ett bra sätt förr eller senare. :)

Annons