Var kan jag köpa växter?

#1 - 14 februari 2008 22:13
Jaa, som frågan ovan lyder, Var kan jag köpa växter till mitt akvarium?
Jag skulle behöva lite mera växter, och undrar om någon vet någon bra affär med mycket växter? Trop Akvarie Fisk Importen har juh mest fiskar. Det ska ligga i närheten av Partille, Göteborg. Tacksam för seriösa svar!

Glad Alla Hjärtans Dag förresten! :D ( iallafall i 47 minuter till!)

/ Sandra
#2 - 15 februari 2008 03:56
zoo kompaniet i gamlestan.. när dom får in ny laddning av växter....
#3 - 15 februari 2008 07:23
Hej.

Varför inte plantswap.se? Där har jag köpt massor med växter. Dessutom så finns det växter som bortskänkes mot porto/frakt. Har gjort det flera ggr & vrje gång har växterna varit väl & försiktigt förpackade & i toppskick. Det finns 3 sätt att införskaffa växter på där i forumet, 3 kategorier: bortskänkes, säljes, auktion. Det e bra på flera sätt, dels genom att man gynnar andra akvarister & dessutom e priset bättre än i butikerna & du får det smidigt hem i brevlådan mot att du sätter in pengar på den andres konto. :-)

Mvh Eva
#4 - 15 februari 2008 16:05
EvaPeva skrev:
Hej.

Varför inte plantswap.se? Där har jag köpt massor med växter. Dessutom så finns det växter som bortskänkes mot porto/frakt. Har gjort det flera ggr & vrje gång har växterna varit väl & försiktigt förpackade & i toppskick. Det finns 3 sätt att införskaffa växter på där i forumet, 3 kategorier: bortskänkes, säljes, auktion. Det e bra på flera sätt, dels genom att man gynnar andra akvarister & dessutom e priset bättre än i butikerna & du får det smidigt hem i brevlådan mot att du sätter in pengar på den andres konto. :-)

Mvh Eva

mm, ok. tack! ska gå in och kolla nu!
#5 - 15 februari 2008 16:06
zoo kompaniet i gamlestan.. när dom får in ny laddning av växter....

tack!!!
#6 - 16 februari 2008 09:25
Har kollat plantswap. riktigt bra sida!

Zoo kompaniet ska jag åka till nån daa.. Tack för hjälpen!

Annons