Var köpa back to nature

#1 - 7 oktober 2007 08:30
Har precis skaffat ett nytt juwel rio 300 och är ute efter en snygg btn bakrund.
Nån som har tips på var man kan hitta snygga och prisvärda vill helst inte lägga flera tusen på de.
#2 - 7 oktober 2007 08:38
Blocket?
#3 - 7 oktober 2007 09:22
Är det BTN du är ute efter eller även en annan tillverkare? Du kan kolla in på www.pwss.se efter lite olika modeller, tillverkare och prisklasser.
#4 - 7 oktober 2007 10:17
"Vill ha BTN - inte lägga flera tusen" , Ingen dålig motsägelse det inte. ;)

Jag har märkt att BTN felaktigt blivigt det almänna namnet för 3 dimensionella bakgrunder som monteras i karet.

BTN = Back To Nature, en produkt som tillverkas av On The Rocks AB, inget annat.
#5 - 7 oktober 2007 11:14
BTN är de snyggaste och bästa bakgrunderna, men de kostar därefter. Jag är dock väldigt nöjd med min Aquarock Rocky. Köpt på PWSS. :)
#6 - 7 oktober 2007 13:00
testa att ringa till Herkules zoo i gbg, det gjorde jag. Visade sig att det vart billigare att beställa från dom än nätet:)

/Hans
#7 - 8 oktober 2007 15:04
Va och kollade på en btn mini amazonas idag ...va nog de snyggaste bakrund jag nånsin set ända nackdelen var att den byggde ut väldigt mycket.
Priset var väl inte heller nåt positivt men 2600 får de vara värt sen har man en bakrund man sent tröttnar på :-)

Annons