Var tog tråden vägen?

#1 - 19 oktober 2008 16:03
Skrev i en tråd om en misshandlad hund. Var tog den vägen?:confused::confused::confused::confused:
#2 - 19 oktober 2008 16:08
RÖDLÖGA skrev:
Skrev i en tråd om en misshandlad hund. Var tog den vägen?:confused::confused::confused::confused:

Frågar mig detsamma :confused::confused::confused:. Nog borttagen...
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 19 oktober 2008 16:11
RÖDLÖGA skrev:

Tråden deletades i sin helhet eftersom den innehöll mängder med inlägg som bröt mot alla etiska regler om hur man skall uttala sig om våra medmänniskor.
Kritisk kan man gärna vara mot förteelser - men kan man inte vara det på ett sakligt sätt utan måste skriva inlägg där vartannat ord är svordomar och uthäva förbannelser mot andra så hör det inte hemma i ett offentlig forum.
Det var för många inlägg i den riktningen och det hela hade gått så långt att det omöjligt art redigera rent tråden - därför drabbades även de i tråden (genom raderingen) som där hade skrivit sakliga inlägg.
#4 - 19 oktober 2008 17:05
Ja, jag höll också på att skriva att jag höll med de inlägg som gick emot den allmänna hämdaktionen. På något sätt känns det ju som att man är lika ond själv om man gör samma sak mot förövaren som förövaren har gjort mot sitt offer. Då är man inte bättre själv. Tyvärr känner man ju ofta så spontant.
Sen är det absolut så att vi har svikit våra unga kapitalt och nu får vi betala för det. De barn som inte har vettiga föräldrar har svårt att hitta vuxenstöd på annat håll idag eftersom vi har skurit ner på personalen så mkt i skola och barnomsorg.. :(
Så varje gång vi läser om en person som har spårat ur och gör sig själv eller andra illa så ska vi egentligen tänka: Där är en person till som jag har svikit.[:-174]

Annons