Varför raderas mina inlägg??

#1 - 3 mars 2005 21:08
Vad är det som händer???
Jag skrev en fråga om någon hade erfarenheter av Aqua rock akvariebakgrunder och hur dessa ska monteras.
Mitt inlägg raderades och raderades på nytt när jag försökte lägga in frågan igen. Har jag brytit mot någon forumregel eller vad?
Får man inte ställa frågor om andra produkter än de som forumets ägare är anknytna till?
Om jag har brytit mot någon regel är det väl helt ok att radera mig men jag kan inte se i reglerna för forumet att jag skulle ha begått något fel.
#2 - 3 mars 2005 21:13
Jag såg ditt förra inlägg om bakgrunden, men såg inga direkta fel med det. Rätt kategori och inget konstigt i texten....
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 3 mars 2005 21:25
Läs dina privata meddelanden - eftersom du angett att du inte vill ha mail från admin så kan jag inte maila dig direkt utan jag la ett meddalnde där istället.

Svar på din fråga är att inlägg som läggs in i fel kategori deletas. En bakgrund hör till inredningen
#4 - 3 mars 2005 21:27
Fair enough! My bad.
Tack för ditt svar Kjell!
#5 - 3 mars 2005 21:31
Hm... en bakgrund är väl iofs ett tillbehör... min tråd om BTN Woodrock i Juwel-akvarium ligger kvar under Akvarier o tillbehör utan att vara raderad.
#6 - 3 mars 2005 21:35
Tjaa, fast läser man riktigt så står det ju faktiskt "bakgrund" under "inredningkategorin" ;)
#7 - 3 mars 2005 21:37
Och varför fick då min tråd ligga kvar i fel kategori?
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 3 mars 2005 21:47
[QUOTE=Hasse H]Och varför fick då min tråd ligga kvar i fel kategori?[/QUOTE]
Well även jag missar en del;)
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 3 mars 2005 21:51
[QUOTE=Kjell Fohrman][QUOTE=Hasse H]Och varför fick då min tråd ligga kvar i fel kategori?[/QUOTE]
Well även jag missar en del;)[/QUOTE]

Har flyttat den nu - att den fick ligga kvar där beror nog främst att den till stor del handlade om filtret.

Annons