Ursprungligen skickat av Norpan
Vi har alltså en hobbit här, mycket trevligt [:)]
Kommer inte ihåg vad det kommer ifrån,, men är nuförtiden:
Jesus Our Lord Ov Nasareth (jupp,,det retar ganska många kristna på en del forum) :))
Ursprungligen skickat av mohlin
Och vad får du ut av det då jolon?
Ursprungligen skickat av THE_DUDE
jag tog mitt från huvudpersonen i en film.
kan någon gissa vilken film?
Ursprungligen skickat av kevlargirl
Ett litet instick bara: är det stört omöjligt att byta sitt användarnamn om man kommit på ett bättre? :) Kan tänka mig att det kanske inte är så kul att heta t.ex. "Putte Nybörjare" el likn efter flera år som akvarist *hehe*
battalionP skrev:mitt har en så löjlig förklaring att det är en låt med hårdrocksbandet Sabaton. Panzer Battalion - Battalionp:)
Fellan skrev:Har faktiskt funderat på vart det kommer ifrån flera gånger... :p
Datate skrev:Satt ofta å chattade och spelade när jag gick gymnasiet. Hette då ofta Ufomaster,Ufo301 eller ufo~301. När jag slutade gymnasiet så hade jag blivit lite äldre och tyckte namnet var så oändligt fånigt å fult så jag bestämde mig för att skaffa ett nytt.
Letade och letade och fann till sist att namnet Datate inte användes av någon annan, varken på IRC eller på ICQ.
Namnet Datate är helt enkelt våran klassbetecklning från 4:e året i gymnasiet. Gick Datatekniker...DATATEknikerna.
Har ännu inte funnit någon med samma nick...
battalionP skrev:mitt har en så löjlig förklaring att det är en låt med hårdrocksbandet Sabaton. Panzer Battalion - Battalionp:)
/Hans
Tamarind skrev:Mitt första husdjur var en råtta som hette Tamarind i stamtavlan, sen blev det en emailadress och nu använder jag det så fort det är ledigt! (är tydligen en hög andra som gillar tamarind, så det är ibland redan upptaget)
/Erika
Radioaktiva Räkor skrev:Vi valde det enda självklara, och visst fan var det bra! :D
Aircut64 skrev:Ditt nick kommer vel ifrån det svenska rockbandet Radioaktiva Räkor? ^^
Mitt nick kommer ifrån spelet Battlefield 2, körde mycket flygplan där så fick jag namnet ''Aircut64[LTX]'' så vart det.
Jemmba skrev:Jemmba kallar jag mej för att jag gillar afrikanska trummor.Då alltså jemmbe som är en afrikansk trumma =)
Annat än rock det.....=)
Lutt skrev:bara en bokstav ifrån;) de heter radioaktiva räker