Varmt och fler kort på mollyt.

#1 - 2 juni 2008 19:45
Idag har det varit sjukt [xx(] varmt här i skåne. Men man ska inte klaga:D, har ju saknat värmen. Folk klär av sig och visar mer hud. Men inte f-n kan jag gå med bar överkropp på jobb. Dels för att det inte hade verkat representativt och dels för att jag blir illröd, blir aldrig brun :( . Kag börjar misstänka att jag blev adopterad:confused: Båda mina föräldrar blev ju bruna så varför inte jag:confused:

Nu närmar sig vår ölandsresa :D också och efter det följer tatuering och nya räkor. :) :D[:-15] Som barn på nytt.

Har så [:-5][:-20] svårt att bestämma mig ang. växter till mollyt. Velar bra. Men det blir till att skaffa en Co2 anläggning, så urvalet har blivit större. Ska bara läsa på om Co2 ststem.

Och här kommer lite bilder då jag inte orkar skriva mer.

[attach]891[/ATTACH]

[ATTACH]892[/ATTACH]

[ATTACH]32569[/attach]
#2 - 2 juni 2008 20:08
snygg inredning.
#3 - 2 juni 2008 20:19
Min mor (och även far) blir jätte bruna. Jag tillhör den rödare sorten. Röd och vit (som en polkagris) pendlar jag mellan. :)
/B
#4 - 3 juni 2008 06:48
Om du har rödhårigt anlag har du antagligen svårt att bli brun (samma här - efter 5 månader i Indien var jag svagt ljusgulbrun ;) som honung)

Ska du ha räkor i karet så rekommenderar jag mossa! Pellian är trevlig och inte lika "snärjug" som java.
#5 - 3 juni 2008 14:07
Jo jag föddes rödhårig gick över till blond därefter mörk och nu på god väg att bli grå :)
Mina barn blrv rödhåriga, dottern börjar gå över i en vacker rödblond färg och sonen ljustrött än så länge.
#6 - 4 juni 2008 05:38
Tattoo!! Vad för motiv skall du göra?? Jag tror jag väntar till hösten med mitt nya motiv. Inget kul att inte få sola eller bada om jag gör en tattoo nu...

Roten ser nästan ut som en krabba som står på vakt. :D
#7 - 4 juni 2008 14:54
Ska fortsätta upp på min arm, underarmen är klar så nu ska det upp och ut på bröstet.
#8 - 4 juni 2008 15:17
Glömde ju det blir black & grey tema ondska, kommer handla om den dåliga sidan av mitt liv. Svårt att förklara men varje motiv och bakgrund har en betydelse.
Sen är det dags för andra armen och då är det allt gott som gäller som tema. Fast den funderar jag på att köra i färg. har inte bestämt mig ännu.
#9 - 4 juni 2008 16:36
Kanske visa oss på bild? Hur gick det förresten med kammonät och fotande av räv?
#10 - 4 juni 2008 16:46
Tänkte jag skulle fota i helgen. Men några naturfotografer som bor här har varit före. Bilder publicerades i Helsingborgs dagblad idag.
Ska försöka ta foton på armen, men det är inte lätt att göra.

Annons