Vart tog inlägget vägen?

#1 - 5 december 2006 08:56
Hej!
Idag så skrev jag ett inlägg under övriga fiskar, om crenicihla comprecciseps å nu e de borta.

vart är det?

mvh
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 5 december 2006 09:27
decimus skrev:
Hej!

Idag så skrev jag ett inlägg under övriga fiskar, om crenicihla comprecciseps å nu e de borta.

vart är det?

mvh

Utdrag ur Zoopets regler

3/ På rätt plats.
Skriv ditt inlägg i rätt ämnesavdelning/kategori (inlägg som ligger fel kommer att plockas bort). Vet du inte var du skall skriva ditt inlägg så lägg in frågan i kategorin - "Vilken kategori" - så kommer ditt inlägg att flyttas till rätt kategori.
Om du har flera frågor som passar in i olika kategorier - så dela upp frågandet och lägg in dom i resp. kategori. Detta ökar chansen att få ett bra svar eftersom det ofta är så att "experterna" ofta bara kollar och svarar i "sin" kategori - t.ex. växtexperter i "Växter och alger", diskusexperter i "Amerikanska ciklider" etc.
#3 - 5 december 2006 09:36
Utdrag ur Zoopets regler

3/ På rätt plats.

Skriv ditt inlägg i rätt ämnesavdelning/kategori (inlägg som ligger fel kommer att plockas bort). Vet du inte var du skall skriva ditt inlägg så lägg in frågan i kategorin - "Vilken kategori" - så kommer ditt inlägg att flyttas till rätt kategori.

Om du har flera frågor som passar in i olika kategorier - så dela upp frågandet och lägg in dom i resp. kategori. Detta ökar chansen att få ett bra svar eftersom det ofta är så att "experterna" ofta bara kollar och svarar i "sin" kategori - t.ex. växtexperter i "Växter och alger", diskusexperter i "Amerikanska ciklider" etc.

Jaha, det är inget svar, vart ligger det nu då? Ser inte varför den skulle plockas bor då den borde ligga där va? har själv sett att det legat en lååångt forum om olika chanor, crenicichla rockor osv där.

mvh
#4 - 5 december 2006 09:38
om man kolla på de inlägg som finns så är de tju om knbivfisk å rockor å div andra sorter, varför ligegr dom där och inte under afrikanska och eller amerikasnka ciklider ?
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 5 december 2006 09:50
decimus skrev:
Jaha, det är inget svar, vart ligger det nu då? Ser inte varför den skulle plockas bor då den borde ligga där va? har själv sett att det legat en lååångt forum om olika chanor, crenicichla rockor osv där.

mvh

Jo svaret gav jag ovan inlägget är deletat.
Crenicichla compresicceps ingår inte i övriga fiskar - det gör däremot rockor och channor
#6 - 5 december 2006 09:56
så nu måste jag ställa smma fråga igen, Ok men vart? och hur ska jag dela frågan ?
#7 - 5 december 2006 09:57
Hade de inte vart smidigare att bara flytta inlägget te rätt ställe ist?
#8 - 5 december 2006 10:00
decimus skrev:
Hade de inte vart smidigare att bara flytta inlägget te rätt ställe ist?

Kjell o Co är inga sekreterare. Regeln finns av en anledning.
Man får lära sig att dubbellkolla innan man startar en ny tråd. Det är inget att bli sur över, har hänt många här inne...
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 5 december 2006 10:03
decimus skrev:
så nu måste jag ställa smma fråga igen, Ok men vart? och hur ska jag dela frågan ?

Om en fråga handlar om många arter så finns det en kategori som heter "Mix fisk" frågor.

Sedan så skrev jag ju faktiskt ovan -
Vet du inte var du skall skriva ditt inlägg så lägg in frågan i kategorin - "Vilken kategori" - så kommer ditt inlägg att flyttas till rätt kategori.

Du skulle tjäna mycket tid om du tog dig tid att läsa igenom svar och regler innan du skrev dina inlägg
#10 - 5 december 2006 10:03
mohlin skrev:
Kjell o Co är inga sekreterare. Regeln finns av en anledning.

Man får lära sig att dubbellkolla innan man startar en ny tråd. Det är inget att bli sur över, har hänt många här inne...

Sur? njae, men är det inte det moderatorer är tillför?

aja,
postar de nån annanstans.
#11 - 5 december 2006 10:07
aja, hade gott.. jag flyttar te Ciklid.se ist.
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 5 december 2006 10:11
decimus skrev:
aja, hade gott.. jag flyttar te Ciklid.se ist.

OK - hej då och lycka till där
Där kanske moderatorerna är snällare och är städgummor åt dig när du lägger in dina inlägg hur som helst och tycker att andra skall jobba åt dig;)

Annons