Hej!
Idag så skrev jag ett inlägg under övriga fiskar, om crenicihla comprecciseps å nu e de borta.
vart är det?
mvh
decimus skrev:Hej!
Idag så skrev jag ett inlägg under övriga fiskar, om crenicihla comprecciseps å nu e de borta.
vart är det?
mvh
Kjell Fohrman skrev:Utdrag ur Zoopets regler
3/ På rätt plats.
Skriv ditt inlägg i rätt ämnesavdelning/kategori (inlägg som ligger fel kommer att plockas bort). Vet du inte var du skall skriva ditt inlägg så lägg in frågan i kategorin - "Vilken kategori" - så kommer ditt inlägg att flyttas till rätt kategori.
Om du har flera frågor som passar in i olika kategorier - så dela upp frågandet och lägg in dom i resp. kategori. Detta ökar chansen att få ett bra svar eftersom det ofta är så att "experterna" ofta bara kollar och svarar i "sin" kategori - t.ex. växtexperter i "Växter och alger", diskusexperter i "Amerikanska ciklider" etc.
decimus skrev:Jaha, det är inget svar, vart ligger det nu då? Ser inte varför den skulle plockas bor då den borde ligga där va? har själv sett att det legat en lååångt forum om olika chanor, crenicichla rockor osv där.
mvh
decimus skrev:Hade de inte vart smidigare att bara flytta inlägget te rätt ställe ist?
decimus skrev:så nu måste jag ställa smma fråga igen, Ok men vart? och hur ska jag dela frågan ?
Vet du inte var du skall skriva ditt inlägg så lägg in frågan i kategorin - "Vilken kategori" - så kommer ditt inlägg att flyttas till rätt kategori.
mohlin skrev:Kjell o Co är inga sekreterare. Regeln finns av en anledning.
Man får lära sig att dubbellkolla innan man startar en ny tråd. Det är inget att bli sur över, har hänt många här inne...
decimus skrev:aja, hade gott.. jag flyttar te Ciklid.se ist.