Någon som kan klå detta kanske :p:D
Kan väl säga som så.. att det var dags att rensa lite i karet ;)
macke_fisk skrev:oh damn vad lång den är! har ni mätt den :p??
macke_fisk skrev:fy fan XD. det är långt det :p
Nina82 skrev:Inte dåligt det heller :D
Mick13 skrev:Jag håller på och sparar en stängel av min vattenpest för att klå er i längd =) Jag har nog 1m kvar till 2.5m =)
Anettejt skrev:Lite lagom CO2 och PMDD, sen var karet på 980L, kanske därför? :D
http://www.pny.se/akvarium/akvarium2.html
Nina82 skrev:Haha.. Kul att kunna inspirera :D
All vår vattenpest ligger som bråte vid ytan nuförtiden eftersom plecon Sigge vänder upp och ner på allt ;)
Salta Katten skrev:Efter att ha läst det här var jag tvungen att mäta den jag tog upp ur räkkkaret nu. 2,73 m! Konstigt, i lilla 30-literskaret verkar de bli som längst...
Förresten, jag kanske borde låta den vara kvar...
Nina82 skrev:Tror dig inte förrän du lämnar bildbevis ;):p
Salta Katten skrev:Hade ingen assistent till förfogande tyvärr... Bara herr Garderob.:d Tumstocken är två meter.
Nina82 skrev:Grattis! ;)
Får väl erkänna mig slagen då [:o] :d
Lite synd dock att vi inte mätte vår men tror nog den låg ganska nära 2,5 meter :)
Salta Katten skrev:Woho, I'm the vattenpestmästare!:D[:-79][:-76]
Slängde du din? Ska spara min hos sköldpaddan och se om den blir ännu längre! Sedan kan jag ställa ut den och tjäna feta pengar på inträde. Massor med folk måste ju vara beredda att betala för att se Zoopets längsta vattenpest! Eller?;)
(Shit, jag kanske inte skulle avslöjat min plan... Tänk om någon får en ännu längre och snor min idé...[:-116])
:d