[font=Comic Sans MS][color=red]Hej på Er![/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red][/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Bottensubstratet försvinner i mitt nya akvarie, vem kan boven vara :confused: [/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Lite uppgifter om akvariet i fråga.[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Invånare:[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Ett litet stim (6 st) av arten peprikakis neonis kristyris, en fredlig stimfisk som framförallt förekommer så här i juletid, Vackert tecknad på ena sidan, men när den vänder andra sidan till är slående lik sin släkting peprikakis naturalis.[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]1 st bottenlevande kissekattis julius, en oftast fredlig, något egensinnig art, dock kan hanar vara revirhävdande under våren, då speciellt i mars.[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Växter:[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Juliana Granius[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Rosablommande kristyrator girlangus[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Gulbladig krystiator[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Grönvit krystiator christmas[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=#ff0000]Glittrius girlangus[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Bottensubstratet är aningen färgglatt och kanske inte så naturligt, men jag tyckte det passade in i just detta akvarie.[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Problemet är att det långsamt sjunker undan, jag misstänker att det ev. kan vara de homosapies som dock inte befolkar akvariet men som allt som oftast smyger förbi utanför! ;)[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Jag bifogar en bild!![/color][/font]