vilka moduler

#1 - 21 november 2006 22:35
Hej har precis blivit medlem, har en fråga vad christer carlsson har för några moduler i sitt malawiekar, har sett det på nordiska.. medlemsbilder tycker det är stilrent. skall beställa dessa så fortt jag får reda på vilka de är.Tack på förhand Annika.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 22 november 2006 08:08
nickan skrev:
Hej har precis blivit medlem, har en fråga vad christer carlsson har för några moduler i sitt malawiekar, har sett det på nordiska.. medlemsbilder tycker det är stilrent. skall beställa dessa så fortt jag får reda på vilka de är.Tack på förhand Annika.

Lämpligen borde du lägga in en länk till fotona i fråga om vi skall kunna svara
#3 - 22 november 2006 11:58
här kommer länken till christers carlssons akvarium vilka moduler använder han. tycker att det är snyggt när dom går ihop som på högersida och djupet. snyggt va ? ska beställa dessa så fort jag fått ett svar på vilka han använder http://www.ciklid.se/medlemsbilder_kategori.asp?KATEGORI=Akvariebild
#4 - 22 november 2006 12:26
varför inte maila christer larsson?

/Adam
#5 - 22 november 2006 12:29
hittar inte christer carlsons mailadress, gör du kanske. tack ändå för tipset
#6 - 22 november 2006 12:36
nickan skrev:
hittar inte christer carlsons mailadress, gör du kanske. tack ändå för tipset

Jag har skickat adressen till dig med PM.
#7 - 22 november 2006 12:49
Tack Micke har mailat honom får se om det blir något svar. du har ingen aning vilka det är? mitt egna tips är avsågad A, L, R. men jag vill va säker innan jag köper dessa.
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 22 november 2006 13:01
nickan skrev:
Tack Micke har mailat honom får se om det blir något svar. du har ingen aning vilka det är? mitt egna tips är avsågad A, L, R. men jag vill va säker innan jag köper dessa.

A och L är det definitivt. Sedan är det en filtermodul - sannolikt R men jag är inte hundra på det
#9 - 22 november 2006 13:27
tack kjell, modul A är 70cm hög fårförsöka mig på mem lite sågande då, hm är det lurigt?
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 22 november 2006 14:10
nickan skrev:
tack kjell, modul A är 70cm hög fårförsöka mig på mem lite sågande då, hm är det lurigt?

Det är rätt lätt att såga i dom - använd en gammal sliten fogsvans

Annons