Vilken förening?

#1 - 20 oktober 2002 17:38
Om jag skulle vilja gå med i någon akvarieförening, vilken skulle då passa mig?
Jag bor i norrland och har inga möjligheter att besöka träffar eller dyl. men skulle vilja gå med i en förening som har ett aktivt liv i form av medlemsblad/tidning. Är det någon som känner igen sin förening och kan tipsa mig. Ort har ingen betydelse i detta fallet.
Är inte speciellt ciklid intresserad utan mera mal-och sällskapsfiskintresserad.

Cattis
#2 - 20 oktober 2002 20:23
Bollmora akvarieklubb!

http://hem.passagen.se/dunger/

Vi är ett gäng glada killar och tjejer, med en klubbtidning som kommer i brevlådan 10 ggr per år. Självklart så får du SARF-aktuellt som medskick de gånger den har kommit ut.

Akvarieintresset i klubben är minst sagt blandat; diskus, barber, malar, växter, ciklider, you name it!

Vi brukar vara väl representerade på träffar som Akvariets dag och SARFs riksstämma, och kan skryta med att vi är regerande svenska mästare i akvaristik sedan senaste riksstämman. Vi kommer dessutom att arrangera Akvariets dag 2003.

Medlemsavgiften är för nästa år 150 skr, om du betalar den nu (Postgiro 71 49 12-3) så får du naturligtvis vår tidning för de återstående månaderna i år också.

Skicka ett mail till mig om du vill veta mer!

mvh Ola Åhlander

Annons