Japp, då har man lyckats att köpa "grisen i säcken" *Suckar högt*
Var för 3 veckor sedan och köpte mig ett akvarium på 312 liter. Har väntat med att fixa det för att min pappa skulle ta bort modulerna som satt på rutorna för att jag tyckte dem satt fel. Idag äntligen så skulle vi fixa med det. Pappa började skrapa bort silikonet när han började svära och ha sig. Det visade sig att bakom en av modulerna var det en liten liten spricka som de hade gömt så bra bakom modulen. Var omöjligt att se. Dum som man var att tro gott om alla människor ber jag honom inte att fylla karet för att han garanterade att det var i bra skick när jag köpte det. Och jag håller med om att det ser jätte bra ut! Självklart får jag ju skylla mig själv.. men oj, att jag aldrig mera kommer att lita på folk. :( *Hur kunde jag vara så dum?!*
Nu imorgon skall pappa ringa sin kompis som är glasmästare för att se vad han tar att silikona om det och sätta dit en ny glasruta bak.
Men oj så besviken jag är. Hoppas verkligen att han har dåligt samvete.
Varför skall jag alltid tro gott om alla människor?! :confused: Detta var min första och sista gång jag köper ett akvarium begagnat.. tror jag. Visst var det inte jätte dyrt och handlade om mycket pengar.. men att bara lura någon på pengar så där.. usch, jag blir såååå arg!!
Hanna - Har lärt sig en läxa för livet!