Vill ha krabba!

#1 - 26 maj 2007 17:33
Jag är grymt sugen på att köpa en krabba, men har inte hittat någon i butikerna. vart kan man köpa en? kan man beställa via internet?
Är mycket tacksam för svar!
#2 - 27 maj 2007 09:59
Hör med din lokala zoohandlare vad han/hon har för möjligheter att beställa in? Det är ju inte direkt ovanliga djur och torde finnas hos de flesta leverantörer.

//C
#3 - 27 maj 2007 12:08
Såg en idag på nols cyklid, kanske för långt att åka?
#4 - 27 maj 2007 12:50
Tänkte läsa lite om krabbor men det står inget om dom. någon som vet hur många liter dom ska ha, och om man kan ha dom med andra fiskar/räkor????
#5 - 27 maj 2007 14:03
patriksg skrev:
Såg en idag på nols cyklid, kanske för långt att åka?

vart ligger det? :)
#6 - 27 maj 2007 14:09
Det ligger i Nol, som ligger typ 3 mil norr om Gbg. säljer bara akvarie djur. =)
rätt billig är han med // Patrik
#7 - 27 maj 2007 15:16
patriksg skrev:
Det ligger i Nol, som ligger typ 3 mil norr om Gbg. säljer bara akvarie djur. =)

rätt billig är han med // Patrik

Tack
Det låter ju fin fint. finns det möjlighet att beställa hem en krabba tro? nae?
#8 - 27 maj 2007 17:47
Tack

Det låter ju fin fint. finns det möjlighet att beställa hem en krabba tro? nae?

Menar du till en djuraffär så tror jag halt klart det, brukar ta en vecka för dom flesta tror jag...
// patrik
#9 - 27 maj 2007 18:02
Jag är grymt sugen på att köpa en krabba, men har inte hittat någon i butikerna. vart kan man köpa en? kan man beställa via internet?

Är mycket tacksam för svar!

det finns i kista arken
#10 - 29 maj 2007 20:32
QWERTYpro skrev:
det finns i kista arken

kista arken? =)

tror jag tar mig en tripp till Nol faktiskt. behöver lite inredning till akvariet oxå, typ fina växter och något att ha som bakgrund, nåt att ha på insidan av den ena långsidan om ni förstår? :p är det dyrt att fixa föresten?

Annons