Whistler84 SÅG PRECIS I WEBBCAMEN ATT DITT 450 LÄCKER!!!!!

#1 - 31 mars 2008 22:08
Jag menar så klart att det är läckert...

[SIZE=7][COLOR=Red]A[COLOR=Lime]p[/COLOR][/COLOR][COLOR=Cyan]r[/COLOR][COLOR=Magenta]i[/COLOR][COLOR=Yellow]l[/COLOR][/SIZE] [SIZE=7][COLOR=Red]A[COLOR=Lime]p[/COLOR][/COLOR][COLOR=Cyan]r[/COLOR][COLOR=Magenta]i[/COLOR][COLOR=Yellow]l[/COLOR][/SIZE] :D
#2 - 31 mars 2008 22:09
HAHAHAHA!
Den var rätt underbar!
#3 - 31 mars 2008 22:13
Neeeeej! Jag fick hjärtat upp i öronen!

Hemska människa... *ryser*

Men lite kul var det.
#4 - 1 april 2008 07:00
Whistler84 skrev:

Men lite kul var det.

Nää, det var jättekul! (För oss som inte fått höra att våra baljor läcker... :p)
#5 - 1 april 2008 07:06
Nääästan lika kul som när husläkaren ringer upp och meddelar att svaret på HIV-testet var positivt... ;)
/J
#6 - 1 april 2008 07:24
Joacim skrev:
Nääästan lika kul som när husläkaren ringer upp och meddelar att svaret på HIV-testet var positivt... ;)

/J

Kom att tänka på en ganska dålig historia:

Två killar står i baren, den ene ser jätteglad ut, beställer champagne på löpande band. Den andre killen akn inte låta bli att fråga vad det är som är så kul.

Jo, säger första killen, veckan började ganska trist.
Måndag, då dog hunden,
Tisdag, då dog mina barn,
Onsdag, då lämnade min hustru mig för min bäste vän.
Torsdag, då brann mitt hus ner, och jag hade glömt föräkra det.

OOO, säger andra killen, vilken vecka du har haft, men det är väl inget att fira, eller hur.

Jo, säger första killen, det rättade till sig i går, då ringer min läkare och ger mig svaret på mitt HIV-test. Och det var positivt, så nu ordnar det sig !!
#7 - 1 april 2008 10:55
Annars har vi en sann historia från typ -92 där den ende i personalgänget kring dåvarande Kafé Norrlands som inte vågat hiv-testa sig tillslut kröp till korset och gick och testade sig.

Bianca som hon heter var ju väl införstådd i skillnaden mellan ett positivt och ett negativt provsvar och efter en låång veckas väntetid blev hon uppringd och tillfrågad om hon accepterade ett muntligt provsvar, med stor klump i halsen hade hon svarat Jaa.., varpå telefonrösten meddelar att "Det är positivt.. ..för dig alltså!"

Måste varit ett stående hos sjukvårdspersonalen på den tiden.. ..och det var inte ens första april..
#8 - 1 april 2008 11:43
huu va elakt - jag hade bajsat ner mig om du sa sådär om min bytta [:-76]
#9 - 1 april 2008 11:48
Hade nån dragit den fulingen på mig hade jag nog blitt så purken att jag mosat in armarna i telefonen för att komma åt och strypa personen i fråga...
#10 - 1 april 2008 14:21
Gaffel skrev:
Jag menar så klart att det är läckert...

[SIZE=7][COLOR=Red]A[COLOR=Lime]p[/COLOR][/COLOR][COLOR=Cyan]r[/COLOR][COLOR=Magenta]i[/COLOR][COLOR=Yellow]l[/COLOR][/SIZE] [SIZE=7][COLOR=Red]A[COLOR=Lime]p[/COLOR][/COLOR][COLOR=Cyan]r[/COLOR][COLOR=Magenta]i[/COLOR][COLOR=Yellow]l[/COLOR][/SIZE] :D

heheh, Detta var roligt :D jag förstår Whistlers reaktion :p
QardinalE
#11 - 1 april 2008 18:23
_stiffe_ skrev:
heheh, Detta var roligt :D jag förstår Whistlers reaktion :p

[:-54]Men om nu Whistler kopplar denna tråden till sin e-post så kan han ju få meddelande sänt till sin mobil:rolleyes:. Sen kan ju Gaffel sitta och hålla koll på hans akvarie om det skulle börja "läcka":eek:så har han nåt att göra istället för att Gaffla runt i olika trådar:Djag kan länka mitt med så får han gärna kolla det[:-96]också.
Skämt å sido den var bra Gaffel, själv hade jag fått hicka av ett sånt besked.
#12 - 1 april 2008 19:06
Det roliga var att jag klickade på tråden istället för att springa ut i köket.

Vad var tanken bakom det?

Annons