Tänkte köpa white pearl av en kille som heter Daniel Gullberg. Han har en sida med information och försäljning av räkor. Någon som köpt av honom och hur nöjda blev ni??
Mina WP kommer från honom, men jag åkte ner till honom och handlade. Jag vet att han inte ville skicka tidigare, vet inte om han har kvar räkor heller, det var ju ett tag sen. Men det är ju bara att maila och fråga.
Synd. Hade velat ha tag i white pearl... fast dom är väl inte helt omöjliga att få tag i annars hoppas jag... :/
Åandra sidan hade han ändå inte skickat några till mig den här årstiden ändå...
Verkar betydligt enklare att få tag i olika varianter av både räkor och fiskar neråt landet. Hade velat testa både white pearl och gula räkor och ingen jag träffat verkar ha ett hum om vad Microrasbora kubotai är för något...
Här finns ju inga lattjo auktioner och grejer.
Han har inte varit inloggad här sedan augusti heller.
Det går att skicka efter räkor från Tyskland. De packar så det går att skicka även nu. Kostar iofs 200kr i frak. Men bestller man många räkor och kanske annat också...mossor, snäckor...Så är det ju inte så farligt. Med tanke på att man hade varit tvungen att åka en bit för att köpa i Sverige ändå, och benisin är inte grats precis.