Förträffligt roligt och lättmanövrerat!!
http://www.yearbookyourself.com/
Fanbyalperna skrev:Det där såg riktigt kul ut :D:D
Patrik Steen skrev:Jag tror att NIC att du skojar med oss,och brukar ta på dig dessa perukerna i smyg i Lund när du går på Stan:D:D:D:D:Doch kör lite härlig 70-Tals dänga på MP3 och rör dig därefter:D:D
NIC skrev:HAHAHAHAHAHAH!!!!!!
:D:D:D:):p:p:p[B)];):p:D:):D:D:D
Ligger du på sidan också när du tar kortet??:D fan vad roligt det är bara upp med bilder på tråden.NIC skrev:HAHAHAHAHAHAH!!!!!!
:D:D:D:):p:p:p[B)];):p:D:):D:D:D
Trollsvans skrev:Hahahahha, fan vad skojigt.
Sista bilden är äckligt lik en av mina klasskompisar från högstadiet...
Vad gäller de två första så är min skarpsinniga analys (så här på morgonen, innan man vaknat ordentligt) att den högra är NIC i normalfall, och den vänstra efter ett par flaskor spray...
Som Nina sa: riktigt trovärdigt!
Edit:
Fan, var ju bara tvungen att leka lite...
http://i234.photobucket.com/albums/ee211/Troll_Angwi/yearbook.jpg
Fan, ser ju nästan övertygande ut.
Nina82 skrev:Ha, ha... Ser jag rätt ?? Näsring och linser :D:D Mycket trovärdigt :p
Trollsvans skrev:Hahahahha, fan vad skojigt.
Sista bilden är äckligt lik en av mina klasskompisar från högstadiet...
Vad gäller de två första så är min skarpsinniga analys (så här på morgonen, innan man vaknat ordentligt) att den högra är NIC i normalfall, och den vänstra efter ett par flaskor spray...
Som Nina sa: riktigt trovärdigt!
Edit:
Fan, var ju bara tvungen att leka lite...
http://i234.photobucket.com/albums/ee211/Troll_Angwi/yearbook.jpg
Fan, ser ju nästan övertygande ut.
Patrik Steen skrev:Har aldrig sett mig med hår men nu har det växt:DLite pinsamt men jag är en kopia av min Far på vänstra bilden när han var ung..

:dahlqvist skrev:så här fin blev jag!
Ahlqvist skrev:*busvisslar* [:-38]
NIC skrev:Den längst ner till höger e sjukt rolig!!! ;):p:D
Denna bild Mats påminner om en typiskt Amerikansk mördare:D:Dnästan man blev lite rädd;)MaxB skrev:Aaaahhh - Det här var verkligen kul!:D
Jag var tvungen att testa den här frajsen också - fan, den har potential på nåt sätt - och jag tror jag kan tigga till mig några Discus av Ansjo också om jag skickar bilden till honom och ber snällt.
Han kommer garanterat få styv kuling i brallan!
MaxB skrev:Aaaahhh - Det här var verkligen kul!:D
Jag var tvungen att testa den här frajsen också - fan, den har potential på nåt sätt - och jag tror jag kan tigga till mig några Discus av Ansjo också om jag skickar bilden till honom och ber snällt.
MaxB skrev:Aaaahhh - Det här var verkligen kul!:D
Nå_Nirvana_Nu skrev:Lite nytagna bilder på mig
:dnå_nirvana_nu skrev:lite nytagna bilder på mig
tessilago skrev:Är jag snygg eller what? ;)
Nå_Nirvana_Nu skrev:INte alls illa your mothers must all be proud!!!:D
Nå_Nirvana_Nu skrev:Menar du hon på kort 1, 2, 3, 4 eller 5?;)