Yngel Igen=)

#1 - 29 juni 2009 22:07
Tjaa har typ min 3 eller 4 kull på röd hongi så tänkte om det är nån som är intresserad kan ja göra en tråd om det. har ett par hongi som leker ganska ofta. För typ 2-3 dagar sen släppte honan ut sina yngel i yngel karet. har nu flyttat över henne till stora akvariet. har runt 15-20 yngel nu i yngel akvariet.. har ej räknat men gissar lite. skriv om ni är intresserade att följa så ja vet. är nån intresserad ska ja försöka få upp lite bilder snart..:)
#2 - 30 juni 2009 07:59
Tjaa har typ min 3 eller 4 kull på röd hongi så tänkte om det är nån som är intresserad kan ja göra en tråd om det. har ett par hongi som leker ganska ofta. För typ 2-3 dagar sen släppte honan ut sina yngel i yngel karet. har nu flyttat över henne till stora akvariet. har runt 15-20 yngel nu i yngel akvariet.. har ej räknat men gissar lite. skriv om ni är intresserade att följa så ja vet. är nån intresserad ska ja försöka få upp lite bilder snart..:)

Självklart är vi intresserade! Lägg gärna ut lite bilder.
#3 - 30 juni 2009 09:10
Corran skrev:
Självklart är vi intresserade! Lägg gärna ut lite bilder.

Hittar inte kameran nu ska knäppa lite bilder sen när pappa kommer hem och jag kan få reda på vad kameran fins ;)
#4 - 1 juli 2009 09:15
Låter bra det, är alltid kul med lite bilder och sånt! Är alldeles för lite sånt på forumet tycker jag.

Annons