ytterfilter

#1 - 11 oktober 2006 16:02
Jag har ett 240l med innerfilter som pumpar1000l.nu vill jag kompletera med ett ytterfilter åxå, just bara för att vattenkvaliten ska vara bra, eftersom jag har lite mycket fisk :) Är det nån som kan rekomendera nått bra? priset spelar inte så stor roll just nu,fiskarna ska ha det bästa:p kollade runt lite och hittade dennna http://www.akvarieshopen.com/eheim-ytterfilter-2026-professional-p-32.html vad tror ni?
#2 - 11 oktober 2006 16:26
måste åxå få fråga om juvelsdoppvärmare,jag har min doppis på 28grader med det blir bara 26 i karet:confused: doppisen sitter i pumphuset där juvels doppis ska sitta,men undrar just varför den är så här...
#3 - 12 oktober 2006 02:04
Hella2 skrev:
måste åxå få fråga om juvelsdoppvärmare,jag har min doppis på 28grader med det blir bara 26 i karet:confused: doppisen sitter i pumphuset där juvels doppis ska sitta,men undrar just varför den är så här...

28 grader på värmaren är bara ett rikvärde....skruva upp den lite till, så blir det nog 28 gr :)
#4 - 12 oktober 2006 04:06
ok ,jag tror att den får vara på 28grader 26 ikaret blir nog bra:) Nu har jag köpt en Eheim 2026 från pwss 5kr dyrare än flodströms,men jag hoppas alla tillbehör är med.jag skickade även efter Eheim Substrat Pro regular 5 liter nån som vet om det är bra?

Annons