Jag har nu börjat återhämta mig från den lilla 48timmars trippen till Holland. Jag besökte båda butikerna som Kjell föreslog och måste bara säga att detta lilla landet har mycket att erbjuda. Ciklidaffären var makalös med mycket ovanliga sorter. Tyvärr gick det inte att plåta där inne då de saknade belysning i karen + att jag inte vågade gå in med kameran pågrund av fukten i växthuset! Jösses vad där var varmt...
Den andra butiken plåtade jag lite i:
http://picasaweb.google.com/bladh77/Aquariaveldhuis#
En helt fantastisk butik med mycket fina miljöer. Kanske inte så imponerande försäljningsakvarium men mycket snygga visnings ex. Jag vågar nog säga att de hade allt i utrustningsväg till akvarium och dammar.Väl värt ett besök! Trevlig personal dessutom.
Besökte även en del andra mindre butiker men blev inte så imponerad. De har samma utbud av guppy som vi har. Allt detta han jag med inklusive det jag var där för på bara 48 timmar. Holland är ett trevligt land med bra och många vägar. Man tar sig runt snabbt men åk inte dit utan navigator. Utan den skulle jag inte vara hemma än...
//Anders Bladh