Vi var en liten gjeng fra Oslo nedover ifjor, for første gang - og det var så moro at vi planlegger en tur til i år. Det hadde vært moro om vi kunne treffes når vi først er en gjeng skandinaver på messen?
Det er mange av dere som har vært på denne messen før forstår jeg, så dere har kanskje noen tips til butikker man bør besøke når man først er i denne delen av Tyskland? I fjor var vi, foruten Zoo Zajac naturligvis, også på besøk hos Aquarium Wilhelmi som var en fin butikk. Et par mindre var vi også innom, men jeg husker ikke navnene i farten. Men er det andre gode og fine butikker dere anbefaler i området? Evt. er det butikker underveis man bør stoppe på?
Jeg lurer også på når dere drar nedover? Jeg ser dere prater om søndag og mandag på messen; drar dere da nedover på fredag og hjem på tirsdag eller hvordan gjør dere det? Vi dro nedover med båt fra Oslo onsdagen, i fjor. Da var vi fremme i Duisburg på ettermiddagen torsdag, fikk besøkt Zajac da, og hadde fredagen til messa. Lørdagen brukte vi til andre butikkbesøk og søndagen gikk med til hjemreise.
Og ikke minst, er det noen spesielle hotell dere anbefaler som er både ok standard, men ikke alt for dyrt?