Var köpa back to nature

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jonais
    • September 2006
    • 70

    Var köpa back to nature

    Har precis skaffat ett nytt juwel rio 300 och är ute efter en snygg btn bakrund.
    Nån som har tips på var man kan hitta snygga och prisvärda vill helst inte lägga flera tusen på de.
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    #2
    Blocket?
    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #3
      Är det BTN du är ute efter eller även en annan tillverkare? Du kan kolla in på www.pwss.se efter lite olika modeller, tillverkare och prisklasser.
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • heeke
        • April 2003
        • 5033

        #4
        "Vill ha BTN - inte lägga flera tusen" , Ingen dålig motsägelse det inte.

        Jag har märkt att BTN felaktigt blivigt det almänna namnet för 3 dimensionella bakgrunder som monteras i karet.

        BTN = Back To Nature, en produkt som tillverkas av On The Rocks AB, inget annat.
        heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

        Kommentar

        • Jens A.
          • March 2007
          • 5026

          #5
          BTN är de snyggaste och bästa bakgrunderna, men de kostar därefter. Jag är dock väldigt nöjd med min Aquarock Rocky. Köpt på PWSS.
          Earth first! We´ll screw up the other planets later!

          Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

          Kommentar

          • Hans.Lindaker
            • April 2006
            • 1837

            #6
            testa att ringa till Herkules zoo i gbg, det gjorde jag. Visade sig att det vart billigare att beställa från dom än nätet

            /Hans
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1056291

            Kommentar

            • jonais
              • September 2006
              • 70

              #7
              Va och kollade på en btn mini amazonas idag ...va nog de snyggaste bakrund jag nånsin set ända nackdelen var att den byggde ut väldigt mycket.
              Priset var väl inte heller nåt positivt men 2600 får de vara värt sen har man en bakrund man sent tröttnar på :-)

              Kommentar

              Arbetssätt...