Läckert att se, filmar du i vanlig akvariebelysning eller extra? Med HD kamera eler bara vanlig kompaktkamer i filmmod?
P. subocellatus - "palett"
Kollaps
X
-
Jädrigt knepigt!
Här är länken igen; http://www.youtube.com/watch?v=-PONFo1dNqw
Edit; jodå, nu funkar det!Senast redigerad av Mats Bryzell; 12 January 2010, 23:33.Kommentar
-
Kommentar
-
jäklar så snygga paletter. Är den någon speciell sort och vad heter dom i så fall?Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89Kommentar
-
Checking out...Kommentar
-
Senast redigerad av Mats Bryzell; 13 January 2010, 10:19.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Halloj!
Den här kuben skall tömmas och subocellatusarna skall få flytta till Mölndal. Jag tänkte att R. kunde få se ett par bilder på dom just nu. Vi skall låta dom leka av sig den här leken som är i full gång nu - så får dom flytta när dom är klara med den.
Bilderna är usla - skitig ruta och en massa reflexer... Jag kan dra in en film senare!Kommentar
-
Här är en liten snutt på dom från igår kväll. Honan hade den mörka svarta teckningen - men givets bleknade hon lite när kameran kom fram... jaja, du får se dom in action live själv inom kort.
Kommentar
-
Du en grej till förresten, tror du att de skulle trivas i inte allt för salt vatten? Vill helst inte ha brackvatten så att säga pga av alla olika växter jag har. Hur mkt salt kör du med och vad tror du man ev. skulle kunna dra ned salthalten till?Fish for Life!!!Kommentar
-
Jag har inte varit hemma på ett par kvällar, men vet att paret är i full gång - skall ta lite nya bilder och filmer till dig!
Jag tror inte du behöver tänka i bräckvattentermer - jag har i en deciliter i 100-liter, i stort sett försumbart. De första månaderna hade jag inget salt i alls - och faktum är att jag tror att de klarar sig utan detta - men, jag har märkt att de blir lite "sprilligare" när man adderar en aning sälta i vattnet.
Så testa först helt utan - funkar det och dom tycks trivas med detta så kan du ju skippa saltet, annars, typ 1 dl i 100-l.
Nya bilder och filmer på dina subbar kommer snart!Kommentar
Kommentar