Har nu beställt mitt nya 375 liters akvarium!! det är färdigt om 2 veckor. Har även specialbeställt en svetsad ställning till akvariet som är 70 högt istället för det vanligaste 60. Trevligt att få upp akvariet lite. Har redan köpt 2 T8 ramper, filter, värmare, grus och rötter som ligger och flyter i badkaret. Jag är så peppad att starta ett större akvarium. har nu ett 150 liters men känner att jag vill ha ett pampigare med mycket småfisk i och ganska mycket växter. Gillar att se stimmfisk i stora akvarium Blodfenstetran är ju väldigt vacker.
Vill väldigt gärna ha "Celestichthys margaritatus" rasbora Galaxy. Dyr för sin storlek :P men så jäkla vacker. Ser ut som små vackra öringar
Sedan är jag väldigt svag för guramis. Skulle väldigt gärna ha chokladgurami men har hört att de är ganska känsliga Vet någon vilka fiskar som passar med chokladgurami? och kan man blanda dem med tex marmorgurami?? Som ni märker gillar jag att ha en salig blandning av fisk. Plockar liksom ut godbitarna
Lägger in bilder så fort jag får hem akvariet och ställningen.
tjing tjing så länge
Vill väldigt gärna ha "Celestichthys margaritatus" rasbora Galaxy. Dyr för sin storlek :P men så jäkla vacker. Ser ut som små vackra öringar
Sedan är jag väldigt svag för guramis. Skulle väldigt gärna ha chokladgurami men har hört att de är ganska känsliga Vet någon vilka fiskar som passar med chokladgurami? och kan man blanda dem med tex marmorgurami?? Som ni märker gillar jag att ha en salig blandning av fisk. Plockar liksom ut godbitarna
Lägger in bilder så fort jag får hem akvariet och ställningen.
tjing tjing så länge
Kommentar