skönt att de har piggnat till sig lite =)
Nytt 375 liters mix
Kollaps
X
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
Fiskbloggen -
Jag har 2 atycken fluval 4+ så det gör bra fart på vattnet.....Men som sagt de är mycket piggare, men som du säger, de stimmar inte speciellt bra. Kanske blir bättre när det kommer ner mer fisk i akvariet.Kommentar
-
Kommentar
-
vad kul! såg ett par skräck exempel på scalare i en djurbutik Deras fenor var böjda! Dina ser jätte jätte vackra utLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Ja, jag är väldigt nöjde med dessa. Som sagt, speciellt de översta skall skaffa några flerKommentar
-
Jag såg en fisk som såg ut som en palettciklid hane fast 10 ggr större så mega maffig. Såg däremot inte vad fisken hette. Den var lite märkare än ditt avatarbild och kanske 10 cm lång mycket ståtlig. tänkte genast på dina fin fina paletter dåLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Coolt....vet inte vad det kan vara heller.Kommentar
-
Mina Paletter är pågång att leka igen. Honan gräver för fulla muggar. Ser inte till ett ända yngel från förra omgången, men nu vill jag prova att flytta över dom i ett yngelkar!! (när det blir några) Hur skall jag göra då, skall föräldrarna med eller skall jag bara flytta ynglen? Har aldrig provat yngelkar, vad skall jag tänka på??Kommentar
-
Testa med att flytta föräldrarna redan nu till ett mindre kar, så de är själva och sen när ynglerna börjar bli lite större flyttar du över de vuxna. Det är ett jäkla pyssel med yngel.Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Fick ett presentkort på akvarielagret av jobbarkompisarna så kanske skall köpa mig en liten yngelburk i veckanKommentar
-
https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.Kommentar
-
Kul!! =) akvarielagret har bra utbud på allt tycker jag synd bara att man har 10 mil enkelresa dit.
Om du inte hittar yngelkar så är det inte långt till Bromma Zoo där de har billiga akvariumLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Nya invånare
Jag sköter ett akvarium på jobbet redan
Det blev inget yngelkar nu. Kommer säkert bli framöver men det blev nya invånare till båda karen. till mitt 375l skaffade jag 3 äppelsnäckor och 20 svarta fantomtetror. Håller sig fortfarande mycket vid bakre rutan så man ser inte så mycket av dom. Hoppas dom kommer fram mer framöver. Satte i dom igår se de har vel inte kommit i form ännu.Kommentar
-
De är jättefina, men håller sig fortfarande i de bakre regionerna av akvariet. När jag får i mer fisk kanske de "tvingas" fram lite grann.Kommentar
-
Här kommer lite bilder på mina nykomlingar
Koppartetra, silvertippstetra
Svart fantomtetra
Nu börjar fantom tetrorna komma fram. Jag gillar blandningen nu med de svart/silvriga fantomerna mot de guld/vita koppartetrornaKommentar
Kommentar