Ja, jag har stor bottenyta, det är roligt. Hade inte ens funderat på pansarmalar men när akvariet blev inrett så kände jag att pansarmalar är självklart. Roligt att se dom stimma tillsammans, det är som att se insekter krypa omkring på botten
Synd att min kamera inte funkar som det ska jag skulle filma mina borne sucker så får du se insekter som kryper
Det är två st i 70l och jag ska ev köpa mig 2 till. De är sååå roliga att titta på. Kolla om du hittar något på youtube
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda Fiskbloggen
och i ett 300 + l kan du ha ganska många
Vet inte hur de trivs tillsammans med andra bottenlevande fiskar. I 70l karet går mina borneo ensamma som bottenfiskar. Sen har jag tre svärdbärare där.
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda Fiskbloggen
Tack Ja, jag är jättenöjd och pandorna är verkligen roliga att titta på. De kostade 70 kr styck. Vet inte im det är mycke eller lite. Men butiken där jag köpte dom är så bra med service och allt så man vill handla där vilket som
Ja, regnbågarna är riktigt snygga. De skiljer sig lite från de andra regnbågarna. Jag har fem hanar och en hona. De har ju inte rött på fenorna.
Kul att någon komenterar min tråd
Jag måste jobba lite med mitt 150 liters kar också.....det är inte i topp skick just nu.
Som sagt, dags att lägga ner lite tid på 150 litarn. Tror jag skall byta ut fisken och köra Guramis där. Har haft Eldbuk och blå Thomasi men de tjafsar hela tiden. Behöver större utrymme. Tog bort Eldbuken men det blir himla tråkigt Jag får hitta på något nytt så jag kan ha roliga växter också. Jag har två guldguramis som jag vill ha kvar, så får vel skaffa lite fler guramis.
Tack Ja, jag är jättenöjd och pandorna är verkligen roliga att titta på. De kostade 70 kr styck. Vet inte im det är mycke eller lite. Men butiken där jag köpte dom är så bra med service och allt så man vill handla där vilket som
Ja, regnbågarna är riktigt snygga. De skiljer sig lite från de andra regnbågarna. Jag har fem hanar och en hona. De har ju inte rött på fenorna.
Kul att någon komenterar min tråd
Jag måste jobba lite med mitt 150 liters kar också.....det är inte i topp skick just nu.
70 kr är nog normalpris, jag gav bara 29kr st för mina
Regnbågarna var riktigt snygga, och karet också
70 kr är nog normalpris, jag gav bara 29kr st för mina
Regnbågarna var riktigt snygga, och karet också
29 spänn!! Det var lite skillnad. Köper du direkt från leverantör eller odlare då? Låter väldigt billigt för att vara butikpris.
Ja, jag är jättenöjd med regnbågarna. Hade inte alls de i tanken när jag skulle starta det här akvariet, men efter mycket spanande hittade jag dom och kunde inte låta bli.
Kommentar