Nytt 375 liters mix
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
grattis att paletterna ynglade av sig
Firskarna brukar vara duktiga på att sköta allt med mat och bevakning själva
Kanonsnygg bild på fiskarna och ynglen!!
Ser fram emot videon!!Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Bockar och bugarKommentar
-
Här kommer en liten filmsnutt på mina palettciklid yngel.....hehe....
De är så gulliga
Kommentar
-
Snygga fiskar med yngel i ett härligt kar, svårt att höja nivånhttps://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.Kommentar
-
TackarNästa nivå är att faktiskt se dom växa upp och bli stora
Kommentar
-
Nu när jag kom hem var det typ bara 10 yngel kvar. Tror inte någon kommer att överleva :S
Sedan börjar jag få en del alger i akvariet nu efter 2 1/2 vecka. Skall införskaffa mig en städpatrul i morgon eller torsdag. Skall nog bli äppelsnäckor som får gå där inna praktbotierna flyttar över. Vad är mer bra tips för att få bukt på brunalger såhär i början?Kommentar
-
Hej!
Om du hittar zebra snäckor bör du köpa de, De är kanonduktiga på att städa och äta upp algerLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Det blev inga snäckor alls. Växtgödning och en till siamesisk algätare. Skall bli intressand och se om det gör någon nytta med pmddEller rättare sagt, hur fort det gör nytta
Köpte också lite mer snabbväxande växter för att förebygga algerna nu...... hoppas det inte tar över akvariet...
Kommentar
-
Vart står karet? Står den så den får direkt solljus?
Mitt kar står i v-rummet på kortväggen där två stora fönster står mittemot karet. Det blir agler men siamesen och fejk pitbull malarna jobbar på det
Siameserna brukar vara riktigt duktiga på att dammsuga
Mina är lata! De är rätt så stora och ligger på botten *skratt* sen får de ett ryck om sätter igång och städarLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Kommentar
-
Vart står karet? Står den så den får direkt solljus?
Mitt kar står i v-rummet på kortväggen där två stora fönster står mittemot karet. Det blir agler men siamesen och fejk pitbull malarna jobbar på det
Siameserna brukar vara riktigt duktiga på att dammsuga
Mina är lata! De är rätt så stora och ligger på botten *skratt* sen får de ett ryck om sätter igång och städarKommentar
-
Det var roligt att redigera filmen. Kunde dock bara räkna till 8 yngel idag.....men men....det är kul att de trivs och att det blir yngel över huvud taget
Gott betyg tycker jag
Kommentar
-
Här kommer en filmsnutt på min Golden Nugget som hjälper mig att hålla brunalgerna i schack.....snacka han rensar stenenTack för det
Inte ofta man ser han "in action" när det är täntKommentar
Kommentar