375l SA/sällskap uppstart
Kollaps
X
-
Sv: 375l SA/sällskap uppstart
Tack Pia! Egentligen är det nog för många olika växtarter däri, är lite grötigt, men jag har nått insikten att jag är växtfetiscist och blir för blödig av att kasta bort dem.
Ja jag kanske skulle ta tag i det ikväll eventuellt, ska jobba lite till så får vi se sen.Kommentar
-
Skulle känna mig stolt om akvariet så ut som ditt. Men tror att jag själv också kan ta för mycket hänsyn till växtens behov och kan missa fiskens numera.Kommentar
-
Tack båda!
Bluewing, jo det är en balansakt det där med design kontra vad som är bäst för fiskarna och jag utgår alltid från fiskarnas behov när jag inreder och försöker sen få det att samtidigt vara trevligt att titta på. Har ett kar som skall omdesignas snart till mer scapeinriktat men jag får babbla mer om det när jag får igång tråden där alla kar behandlas.Kommentar
-
Tack båda!
Bluewing, jo det är en balansakt det där med design kontra vad som är bäst för fiskarna och jag utgår alltid från fiskarnas behov när jag inreder och försöker sen få det att samtidigt vara trevligt att titta på. Har ett kar som skall omdesignas snart till mer scapeinriktat men jag får babbla mer om det när jag får igång tråden där alla kar behandlas..
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Tack tack. Nu har jag kämpat hela kvällen med en ny tråd så denna tråd kan få vara kvar som bakgrundsinfo medan jag helst håller mig till den nya tråden from nu så är det enkelt att hålla koll.
Moving Waves' akvarielya heter den. Väl mött där!Kommentar
Kommentar