Akvariestugan
Kollaps
X
-
Jepp, vi fåtal vill ha både bilder och filmer, men ännu bättre är, röster som berättar vad det är som händer och sker - och varför
//Inger
Lämna en kommentar:
-
Jojo... Bilder och filmer är inte så poppis på detta forum - men, vi är ett fåtal som ändå gillar denna form av kommunikation trots allt.
Klart som korvspad skall vi dokumentera inredningsprocessen! Vi lägger detta material i Thomas excellenta tråd - där det liksom händer!
Lämna en kommentar:
-
-
-
-
-
-
-
Fick med dessa rötter när jag hämtade 540 hos dig ingen är lyckligare än jag om det blir en repris på ditt 960 jag skall beställa sanden nästa vecka, det blir råda sand men funderar på att ha två olika grovlekar, tycker ju den lite grövre är snyggare men den fina är ju lämpligare för corydoras. Funderade på att lägga den grövre bak i karet och den fina längst fram. Förstår ju att de kommer blandas med tiden men undra om det inte kan bli snyggt ändå?
Vi kan ha en "repris" som ursprungsidé, sedan ser vi vad som händer.
Lämna en kommentar:
-
Fick med dessa rötter när jag hämtade 540 hos dig ingen är lyckligare än jag om det blir en repris på ditt 960 jag skall beställa sanden nästa vecka, det blir råda sand men funderar på att ha två olika grovlekar, tycker ju den lite grövre är snyggare men den fina är ju lämpligare för corydoras. Funderade på att lägga den grövre bak i karet och den fina längst fram. Förstår ju att de kommer blandas med tiden men undra om det inte kan bli snyggt ändå?Lämna en kommentar:
-
-
Är det hål i RM-rötterna så är det säkert de som hängde i 960-burken tidigare (tänk att du hade dessa redan).
Då kör vi en liten repris, till att börja med!
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: