Akvariestugan
Kollaps
X
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleri -
Har följt med tråden litet till och från. Mycket fina bilder och filmer. Själv är jag litet nyfiken på hur det ser ut inne i stugan. Litet "översikts" bilder in i från stugan skulle sitta fint. Vore kul att få en bild över helheten. Det kan förstås hända att du redan satt ut sådana bilder men har inte hittat dem.h. JohanKommentar
-
Har följt med tråden litet till och från. Mycket fina bilder och filmer. Själv är jag litet nyfiken på hur det ser ut inne i stugan. Litet "översikts" bilder in i från stugan skulle sitta fint. Vore kul att få en bild över helheten. Det kan förstås hända att du redan satt ut sådana bilder men har inte hittat dem.
Inlägg nr. 2906 på sidan 146.
Inlägg nr. 4260 på sidan 213.Kommentar
-
När PiaJo hämtade Rio Mamore-paret för ett par veckor sedan blev den 50x50x50 cm-kub de gick i ledig. Så i söndags knôdde jag ner de rötter och växter som blev över från rivningen av 540-karet, i kuben. Där skall de 25 kolglödstetrorna som jag har kvar få gå. Eventuellt har jag en liten idé till - som jag återkommer till...
Här är några bilder;
Kommentar
-
Vilka toksnygga bilder. Jag sitter här och är alldeles hänförd.//Olof
230 L "SA" 112 L sällskap, 60 L Sällskap och 54 L som väntar på rätt tema.Kommentar
-
Som vanligt hittar du "den rätta känslan" när du inreder, har själv svårt att se när jag ska ge mig eller var jag ska göra mer.
Snyggt som attans.Kommentar
-
Det värmer, som alltid, att höra att ni gillar grejerna! Ja, det kan nog bli riktigt tjusigt när det har satt en liten aning. I detta karet är jag nog nästan mest nöjd med ljuset som är 16 st. spotar - 8 med ett gulare ljus som ligger i bak-kant och ger slimlainen bakom en skön "solglödande" feeling - och 8 med ett något kallare sken som ligger i mitten och framkant.
Själva inredningen i övrigt är inte så speciell... Rötterna hamnar liksom där dom hamnar, och så får man garnera med lite grönt lite här och var - men, kul att ni diggar!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har kollat på dessa juveler i dina kar förrut. Gillar deras lite ovanliga ryckiga "simsätt" - tyvärr är mitt PH för högt, för att dom skulle trivas hos mej.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Ja, dessa är verkligen fina - men, det är inte samma som du sett tidigare, det var D. foirni - dessa som går här nu är D. filamentosus. Det är vesäntlig skillnad om man tittar på hanarnas stjärtfenor, rader med prickar, kroppsform o.s.v.
Men, det är lätt att se fel!Kommentar
Kommentar