Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
-
-
Jätte härliga bilder Mats. Det där har du fått till bra. Älskar bärnstensfärgen på vattnet, fiskarna får så fina färger i det!Lämna en kommentar:
-
-
-
-
Jag håller på ganska länge med viss inredning. Känner jag att det ser styltigt placerat ut så är jag där och finslipar.
Den högra gaveln behöver fixas till lite, men det ordnar sig när jag fått glo på grejerna ett tag till.
Lämna en kommentar:
-
Har du Indianplaty i karet? Jag har inte kollat i tråden utan blev lat och frågarLämna en kommentar:
-
Jahapp, nu sitter den här pjäsen i 720-baljan.
Givetvis fanns det inte en tjalle att den skulle gå ner hel vid en av gavlarna då den är cirka 60 cm hög och 50 cm "djup" (det finns så mycket inredning där redan), så jag sågade den i två delar och placerade dessa båda delar vid varsin gavel.
Nu skall jag betrakta den här lilla inredningsmanövern och känna efter om det hela liksom "sätter sig", förhoppningsvis så som jag har visualiserat det.
Lämna en kommentar:
-
Nu börjar dt likna något Bra poäng med snäckorna där också, håller med dig.Lämna en kommentar:
-
Tycker att du har en fantastisk förmåga att få det att se vackert ut utan att det verkar arrangerat.Lämna en kommentar:
-
Vad häftigt du har vävt in de olika detaljerna i varandra! Färgen på vattnet ser riktigt tilltalande ut också!Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: