Du ska inte ha kulorna under en flytande matlåda, eller? Bättre att ha dem innanför kalsongerna...
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Graphic enough for ya?Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
JAPP!!! Här var det en jävla action!
Bra där! Fortsätt så!!!
Då skall vi se hur vi skall displaya detta - Jag tror att det var Saturnus som ville se hur adoketorna stod på huvudet framför varandra.
Jag hade sån jävla otur att jag höll på att byta vatten i karet hos adoketorna just när de gjorde detta...
Jag sprang efter kameran för att fota detta beteende - då tog/var batteriet slut i kameran... och momentet var överståndet... Fan och jävlar - men de fortsatte med att putsa - liksom för att förbereda en plats för en presumtiv lekplats - en bit på en rot...
Jag fick en filmsnutt i en knasig vinkel på detta, här;
Senast redigerad av Mats Bryzell; 30 October 2010, 01:46.Kommentar
-
Du vet när man ser nåt snyggt...
Eller typ.. ett exempel. du får chansen att spela på din drömgitarr! en gitarr som du ALLTID velat spela på
Eller jag får chansen att spela på charlie parkers saxofon... man vill lixom bara skrika högt av... av.. det är det av som man inte kan sätta ord på. Så snyggt är det! det är som jag står i globen och river loss ett "the bird" solo på nämda saxofon! YEAH!!!
Så känner jag när jag ser dettaVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
-
-
är det parfisk eller grupp?
Får du fram några yngel så vill jag haVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
-
-
Ja, vi får la se om det blir yngel av det... Här är iallafall del 2. Orka gärna kolla hela snutten och spana in farsan på slutet - han står så jädra fränt på huvudet!
Kommentar
Kommentar