Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Stick to me now, Fat Boy - så skall du få se hur man handskas med stora volymer och småfisk, det kan kanske få dig att konvertera... ey?
Skämt åsido - gôtt att du gillar regelverket - det är sannerligen fett!!! - och det blir alltid stuff när jag pratar om det, annars håller jag käft - och jag kommer att älska det!Kommentar
-
Sådärja! Tufft surr från en hård man
Jag konverterar aldrig.. jag kommer att kommas ihåg som rovfiskarnas skyddshelgon men jag kan uppskatra annat säg till om du vill ha några tips från snickaren/storburksbyggaren..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Njaa, tufft surr till en hård man, snarare!
Jag vet att du inte konverterar - och det skall du inte göra heller!
Du är i sanning monsterfiskarnas skyddshelgon, och jag tycker du har tillfört många fina monsterfishaspekter här på småfiskforumet Zoopet - vackert så! Det är ju en hel räcka akvarister här som faktiskt övergår till "den stora läran" - happy go lucky, säger jag till detta - ju större kar, desto mindre utrymme!
Jag tar gärna till mig tips från snickaren/storburksbyggaren, any time!
Kommentar
-
Kommentar
-
Nä, det är sant, vet ju hur du tänker jag är väl inte så långt borta från sånt tänk jag heller när det kommer till kritan....
men jag var faktiskt helt seriös i mon fråga när jag skrev det men nu när jag läste det igen så förstår jag att du tolkade det så, hade jag med gjort/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
-
Satan i gatan vad jag ser fram emot att se uppbyggnad och resultat av detta! Ett kar precis i min smak låter det som, grym volym med mindre fisk KUL!Kommentar
-
Det finns en annan tråd på forumet just nu som handlar om ett kar på 10 000-liter, någon tysk snubbe... jag hade just den filmen för x-antal sidor sedan, här i min tråd, som en liten fingervisning om hur man kunde gå tillväga... om inte annat än inredningsmässigt.
Jag själv kommer inte att gå så "Amano"-mässigt tillväga... (har så jävla svårt för de där tillrättalagda träpinnarna med mossa och java uppbundet på rötterna...) - och har dessutom svårt för "växtakvarie-looken" med ett virrvar av ansträngda växter som tävlar i bubbelfrossa... Huh, Nej, fy Farao!
Ser du framför dig brunmurkigt vatten, massor av småfisk - dunkelt ljus och djungelkänsla - då har du kommit rätt!
Kommentar
-
Sådär då har man uppdaterat sig i tråden , 4 sidor och fasen Mats du har ju gjort lite nytta iaf
Det regelverket kommer aldrig att ge sig det kan jag garantera , kanske något amerikanerna skulle ta efter när dom bygger hus då skulle dom nog stå emot jordbävningar och stormar på ett mycket bättre sätt .
Det är ju med bilder som du visar med regelverket som man får en uppfattning om hur stort detta akvarium verkligen kommer att bli , kan inte vänta på att fortsätta följa din skapelse framöverKommentar
-
Haha.. vilken hjälte.. jag känner lukten av regn/biologisk nedbrytning och murkiga trädstammar.. det kommer att vara 26% chans att bli tagen av en jaguar bara genom att titta in i burkfan.. "tillrättalagda pinnar och fjantiga bubblor" haha..
Hur tänkte du rent konstruktionsmässigt? Mått?Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Sådär då har man uppdaterat sig i tråden , 4 sidor och fasen Mats du har ju gjort lite nytta iaf
Det regelverket kommer aldrig att ge sig det kan jag garantera , kanske något amerikanerna skulle ta efter när dom bygger hus då skulle dom nog stå emot jordbävningar och stormar på ett mycket bättre sätt .
Det är ju med bilder som du visar med regelverket som man får en uppfattning om hur stort detta akvarium verkligen kommer att bli , kan inte vänta på att fortsätta följa din skapelse framöver
Du vet, här händer grejer lite när som helst - så bara kika in i tråden med jämna mellanrum!Kommentar
Kommentar