Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Hej på er!
Har suttit och läst ifatt många sidor och det har handlat ganska mycket om "naturliga kar". Mats vet jag är helt inne på samma linje, eller var ska det väl vara.
Men även du Mats missade två parametrar som är ett måste för att det ska fungera.
- Rätt mängd fisk i förhållande till mängd vatten.
- Rätt mängd mat i förhållande till mängden fisk.
Problemet är att ingen kan tala om vad rätt mängd är och det kan variera för två till synes lika kar, där kommer erfarenhet och fingertoppskänslan in.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Japp... Rätt mängd fisk i förhållande till mängd vatten - och rätt mängd mat i förhållande till mängden fisk. Jag håller med!Kommentar
-
Något nytt på G i bygget halva Sverige väntar på?Kommentar
-
Kommentar
-
Fasiken vad du är inne och ändrar Mats Stans coolaste inlägg borttaget och som moppeälskare blir man ju smått deprimerad
Tur att man han läsa vad du skrev först. Tittade in en kortis och blev himla glad. Man får ligga i för att hänga med i svängarnaKommentar
-
Det blir så tråkigt om alla ska vara vuxna och få sitta som ensam fjortis vid barnbordet....Kommentar
-
-
Kommentar
-
Vem skriver inte en hel massa helt "onödiga och innehållslösa" inlägg i sin/sina egna trådar tror du!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Det blir nya relevanta tag efter Tysklandsresan, och då kanske inläggen får vara kvar... Kan bli bilder också, till och med.
Kommentar
-
Ja, dumt kanske..? Jag fick ett skrivryck, och drog igång ett långt jädra inlägg om vad som händer och sker här... med alla prylar som är på gång. Så gick det några timmar, och så förstod jag att; Who gives a flat flyin' fuck..? Sååå, då åkte inlägget bort. Inget att bry sig om!
Det blir nya relevanta tag efter Tysklandsresan, och då kanske inläggen får vara kvar... Kan bli bilder också, till och med.
//inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar