Akvariestugan
Kollaps
X
-
Blir gott sen när sanden kommer i och lägger sig runt allt, så att pinnarna inte "ligger på" sanden utan är nerkörda i sanden.., jajaja du förstår vad jag menar i mitt svammel, det vet jag att du gör..
och gott om löv i olika storlekar och sorter.. mmmm vad jag vill pilla nu, kliar i fingrarna... får väl göra om det kar som jag inte är nöjd med
Jo, torrinredningen börjar sätta sig nu - några åtstramningar bara så är det snart dags för sand och några sköna stenpartier.
Sedan blir det ju för jädra kul att sätta led-puckarna på detta - kan nog bli häftigt.
Kommentar
-
Blir det några yngel längre fram, så...Kommentar
-
Kan den här killen köra Altum i 530-liter, så kan jag i 540!
https://www.youtube.com/watch?v=ynj1GwBFoCgKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Senast redigerad av Bluewing; 08 December 2015, 18:45.Kommentar
-
-
Håller med dig Tanteva. Pinnar har aldrig sett bättre ut. Blir det Bryzellskt växtval?Kommentar
-
Jag är lite tveksam till om det skall vara några växter alls, möjligvis fäst på pinnar som får monteras mot bakgrunden. Blir nog mestadels java i så fall. Jag ser denna inredning som översvämmad skogsmark med mestadels blad på bottnen.
Bladen skall ju av naturliga skäl komma någonstans ifrån, så blir det växter kommer dessa att placeras högt i karet, mot bakgrunden straxt under ytan.
Flytväxter av någon form skulle nog funka fint också.
Kommentar
Kommentar