Förresten.. beställde lite fisk idag pseudomugil signifer , en liten regnbåge
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
https://www.google.se/search?q=pseud...6dVnd7sXNbM%3A
I vilket kar skall du ha dessa?Kommentar
-
Själv har jag (återigen - favorit i repris) blivit vrålsugen på Aplocheilichthys Normani.
De är så jävlans snygga i dunkelt ljus, så jag tror jag skippar det faktum att de inte är SA
Who fookin cares?Senast redigerad av Mats Bryzell; 15 January 2016, 19:12.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
https://www.google.se/search?q=pseud...6dVnd7sXNbM%3AProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Jag är ofta här och tittar in Mats även om jag inte alltid skriver något . Jag planerar också, men far lite hit å dit med kommande fiskbesättning. Är faktiskt väldigt tunt med nya uppdateringar på "listorna" - i alla fall gällande mindre SA-ciklider, men förhoppningsvis finns lite nya uppdateringar i vår/sommar .
//Inger
Jag tycker det skall bli kul när du drar igång de nya akvarieprojekten, och hoppas innerligt att du hittar de fiskar du vill ha!Kommentar
-
Kul när det snackas om allt möjligt i tråden.
Om jag börjar med det som i mina ögon aldrig blir OT dvs. DB så tycker jag senast albumet Blackstar är oerhört spännande, ödesmättat med texter som gör att man får tänka till ordentligt. Ett av hans bättre album i min värld.
Sedan när det snackas fiskval och annat så tycker jag Pias Pseudomugil Signiferi är en riktig höjdare, vilket jag generellt tycker om de flesta regnbågarna. Sedan tycker jag som du Mats touchar, att inte gör det något om man mixar världsdelar. Det gör vi ju ofta när det gäller växter och inredningsdetaljer så why not med fisk?
Normans i ett dunkelt kar med rätt belysning känns som sanslöst vackra. Det som var häftigt med just Pias val är ju att deras ögon var lite Normans style. Ser du på denna film så är det lite som Normans XL egentligen. Filmen är sådär men du ser dem i naturlig miljö:
Men när jag såg denna film så ser jag ju att Normans måste det ju bli
Senast redigerad av Bluewing; 16 January 2016, 14:17.Kommentar
-
Fortsätter att häcka på din tråd Mats. Nu har jag suttit och väntat på filmen som brukar komma som visar hur dina kolglödstetror börjar upptäcka karet. Är den på G?Kommentar
Kommentar