Sweet Ansjo! vill se bilder på RÄKORNA; inte på google.com/bilder :P 'hahaha'
Mina Dennerle nanokar
Kollaps
X
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
Fiskbloggen -
På första bilden i det sista inlägget ser man lätt skillnaden mellan SS och SSS. Sedan är de inte så stora heller, och de kommer att färga ut ännu mer ju större de blir.
Det blir till att gallra duktigt om och när de får räklingar så man får hålla en hög standard i detta karet. Jag blir mer och mer sugen på ett lite större kar med bara räkor, det hade varit skitfränt men jag får nog vänta på en ev. flytt.../Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
-
mmmmm ljuvligt!!
fan vad fina dom är!
men nu måste du svara på en sak... king kong räka?
Exakt vad är en king kong? som jag har förstått det så är det värsta galna sorteringen av räkor som ska pure red och pure snowball och sen ska dom korsas med pure white bc och då blir det ultra white för att sedan korsas med en kong och sen en king och då blir det king kong.
typ så iaf... förklara för mejVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Jag är inte 100, men har man Snow white ihop med Chrystal black av hög gradering kan man få King Kong men med chansen 1 promille...Har du istället SW ihop med Red chrystal kan resultet istället bli Ruby Red.
Det ultimata är även en variant som även den är en mutation, Blue bolt. Skulle man få fram en sådan och sälja den så betingar den ett pris på X tusen, svårt att säga hur mycket då de inte varit till salu officiellt i Sverige ännu, mig veterligt.../Anders
-
Har börjat spåna lite på ett annat projekt, kolla gärna in detta: http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=143707
/Anders
-
Waow Anders! du börjar bli trådskaparkungen! *hahaha*Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Jag är inte 100, men har man Snow white ihop med Chrystal black av hög gradering kan man få King Kong men med chansen 1 promille...Har du istället SW ihop med Red chrystal kan resultet istället bli Ruby Red.
Det ultimata är även en variant som även den är en mutation, Blue bolt. Skulle man få fram en sådan och sälja den så betingar den ett pris på X tusen, svårt att säga hur mycket då de inte varit till salu officiellt i Sverige ännu, mig veterligt...
Hälsningar
D
Kommentar
-
För intresserade rekommenderar jag läsa detta:
http://www.redbee.se/content.php/13-...och-korsningarLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
Kommentar