Mina Dennerle nanokar
Kollaps
X
-
Dessa är gjorda av Jagefeldts i Lysekil. Priset på ett begagnat sådant är för lågt för att jag ska vilja sälja mina, då det är lite besvär med beställning och inköp ifall man vill köpa nya senare.
Jag skulle tippa på att en sådan kub får du för runt 12-1500:-./Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
/Anders
-
I dag (fredag) tänkte jag kolla hur det gått med Redmoorerötterna, och kanske ev dela den lite större av dessa så den passar in i kuberna. Skulle vara väldans bra om den sjunker, då kan jag även binda på mossan så karet känns lite mer "färdigt" än vad det gör nu.
/Anders
-
Ska bli spännande att se hur djuphets känslan blir när du slänger ner redmoore rötterna i karet.Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Skite flöt fortfarande och jag fick gå loss ganska duktigt med sågen och dela dem, men nu är skiten i karen iaf och får ligga där tills det sjunker.
En kul nyhet annars, såg ett gäng CR räklingar idag och de fanns inte där igår, så undrar om inte storken varit här i natt..../Anders
-
kul!
jag vill se bilder! Vill ha inspirationLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Både ja och nej, de jag köpte sist som är högre graderade (SS-SSSS) får avkomma som till del håller lite högre gradering.
De som jag köpte i Tyskland som nu är föräldrarna var S och S+ och de kan få bättre avkomma än vad de själva är, och givetvis även sämre också.
Att de nu verkar ha fått antingen en Snow White eller Golden, som är klassen under SW, är kul och då även att kanske en del av de andra räklingarna är av bra klass.
/Anders
Kommentar